מדדים ומחקרים
נחשף: אלו השעות הטובות ביותר להעלאת פוסטים בטוויטר ופייסבוק
Cyabra, שפיתחה טכנולוגיה המסייעת למותגים וארגונים, לנתח את השיח סביב נושאים מסוימים ברשת ולבחון את מידת המהימנות של המשתתפים בו, מציגה היום ניתוח של זמני השיא לפרסום תוכן בפייסבוק ובטוויטר
מותגים, חברות ועסקים רבים, עושים מאמצים רבים כדי למצוא את זמני הפרסום האידיאליים עבור התוכן והקמפיינים השיווקים השונים, שהם מעלים ברשתות. כאשר רבים מאיתם, מחזיקים באנשים שתפקידם המרכזי, הוא לפרסם תוכן במה שהם מגדירים כשעות השיא. הנתונים שמפרסמת היום Cyabra, ייתכן ויפתיעו את חלקם, כאשר בניגוד למה שנהוג לחשוב, חלק ניכר מפעילות המשתמשים מתרכזת בשעות היום והצהריים.
Cyabra ניתחה את הקמפיינים של: מותג הבירה הייניקן, חברת לגו ושל קמפיין הנושא את האשטאג Getthemessage#, שהובל על ידי גוגל, במטרה לגרום לאפל לתמוך בהודעות טקסט לפי תקן ה-RCS. תקן המאפשר שליחת הודעות עשירות יותר, עם אימוג'ים, סטיקרים, GIF וסרטונים, ברזולוציה גבוהה יותר.
לפי ניתוח נתוני הפעילות המקוונות של התוכן שפירסם הייניקן, רוב המשתמשים שהשתתפו בשיח סביב המותג והפוסטים שהעלה, במסגרת הקמפיינים השונים, היו ביום רביעי בין 21:00-13:00 וביום חמישי בין השעות 01:00-14:00. בפייסבוק הפעילות אף הייתה נרחבת יותר, וכללה גם את ימי שני, חמישי ושישי בשעות הצהריים. מניתוח הפעילות המקוונת סביב לגו, חושפים ב-Cyabra, שרוב הפרופילים בטוויטר היו פעילים, סביב השעות 10:00-9:00. בפייסבוק לעומת זאת, פעילות הגולשים התפרסה למשך זמן ארוך יותר ובשעות מאוחרות יותר. ביום ראשון פעילות הגולשים התרחשה בין השעות 22:00-13:00, וביום שני, בשעות הלילה.
עוד ב-
כשזה מגיע למסע הפרסום סביב הקמפיין #Getthemessage של גוגל, החברה זיהתה שרוב הפרופילים שהשתתפו בשיח שהתרחש בטוויטר, היו פעילים ביום רביעי בשעות 19:00 ואילך, וביום חמישי בין השעות 21:00-20:00. מצד שני, רוב הפרופילים בפייסבוק היו פעילים ביום ראשון בשעות 23:00-17:00, וביום חמישי בין 21:00-20:00, בדומה לטוויטר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה