מדדים ומחקרים

דו"ח ההשקעה הירוקה של קורנית: האם הצליחה להפחית מזהמים?

החברה מחזקת את מחויבותה להובלת שינויים ארוכי טווח בתעשיית האופנה ובהתנהלותה עד 2030 החברה השיגה ירידה של כ-16% בעצימות פליטות גזי החממה, הפחתה של 39% בעצימות הפסולת המסוכנת והפחתה של 57% בעצימות הפסולת הלא-מסוכנת

מערכת ice | 
רונן סמואל (צילום כפיר זיו)
חברת קורנית דיגיטל פרסמה את דו"ח האימפקט שלה לשנת 2021. הדו"ח משקף את ההתקדמות שעשתה החברה ביחס ליעדים בעולמות הסביבה, החברה והממשל התאגידי (ESG), ובמרכזו מוצגת אסטרטגיית הקיימות המורחבת וארוכת הטווח של החברה, השואפת להפוך את עולם האופנה והטקסטיל לבר קיימא.
הדו"ח המקיף מפרט על ביצועיה של קורנית הקשורים לתחום האקלים, ניהול פסולת, כימיה ירוקה וגיוון במקום העבודה.
קורנית מפרטת בדו"ח הישגים מרכזיים בתחומי סביבה, חברה וממשל (ESG) אליהם הגיעה החברה בשנת 2021 בהשוואה לשנת 2020. בין היתר, בתחום האקלים וניהול פסולת, השיגה החברה ירידה של כ-16% בעצימות פליטות גזי החממה, הפחתה של 39% בעצימות הפסולת המסוכנת מ-1.7 טון ל-1.04 טון והפחתה של 57% בעצימות הפסולת הלא מסוכנת מ-33 טון ל-14 טון. בתחום המוגדר "כימיה ירוקה", מדווחת החברה כי הגיעה לחיסול מוחלט של כימיקלים המוגדרים כאמינים רעילים חריפים; הפחתה של 20% ברמת התרכובות האורגניות הנדיפות ((VOC ב-Robusto Ink set והפחתה של 30% ב-Eco Ink בצבע הירוק.
בתחום גיוון, שוויון והכלה (DEI) ומעורבות קהילתית, החברה מצביעה על עלייה במספר נשים בתפקידי ניהול, מ-30% ל-35%, ועל עלייה במספר שעות ההתנדבות של עובדיה, ב-52% ביחס ל-2020.
כמו כן מפרטת החברה בדו"ח יעדים ברורים עד לסוף העשור הקרוב: בתחום הסביבתי, החברה תרחיב עד 2030 את סט המוצרים שלה המאפשרים ייצור לפי דרישה. כמו כן, עד 2030, החברה תפתח ותטמיע את "מדד קורנית" שיוחל על כל השותפויות עם מעצבי אופנה; עד 2030, תצומצם עצימות פליטת גזי החממה (GHG) של החברה ב-75% (לעומת נתוני 2021). כמו כן, עד 2025, מציבה קורנית יעד להשגת שוויון שכר מלא בין המינים בתוך החברה.
עמר קולקה, סמנכ"ל השיווק של קורנית דיגיטל, מסר: "חדשנות היא המפתח למאמצינו בכל הקשור לקיימות, כולל האופן שבו אנו מפתחים את המערכות והדיו שלנו, מספקים תוכנה ושירותים ומערבים את העובדים והקהילות שלנו בתהליכי העבודה. דו"ח שנתי זה, המתפרסם זו השנה השנייה, מדגיש את המחויבות האיתנה שלנו להיות מובילים בטיפוח קהילה גלובלית - המפגישה עובדים, לקוחות ושותפים - שהיא גם אתית וגם אחראית ליצירת תעשייה ועתיד בר-קיימא יותר".
"מאז הקמתנו בשנת 2002, קורנית התמסרה ליצירת שינוי מתמשך בתעשיית הטקסטיל והאופנה", מסכם קולקה. "אסטרטגיית האימפקט המחודשת שלנו ממצבת אותנו כאחראיים עוד יותר למימוש חזון זה. בנוסף למאמצים שלנו לצמצום ההשפעה הסביבתית הכוללת שלנו - אנו מתמקדים בבריאות, בבטיחות וברווחה של כל מי שמשתמש במוצרים שלנו; שיפור חיי האנשים שלנו במקום העבודה ותרומה חיובית לתעשייה ולחברה. למרות שאנו מאמינים שהושגה התקדמות, אנו יודעים שיש עוד עבודה לעשות ואנו מצפים להמשיך ולהניע שינוי חיובי עבור הארגון שלנו, התעשייה שלנו והסביבה האקולוגית בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה