מדדים ומחקרים

הזמר הישראלי שקבע רף חדש | דירוג ספוטיפיי

טונה לא מפסיק לשבור שיאים, וכעת הופך לאמן הישראלי הראשון שהצליח להתברג בראש כל הדירוגים של ספוטיפיי בו-זמנית
יאיר מור |  3
הופעה (צילום unsplash)
איתי זבולון, המוכר יותר בשם הבמה טונה, הצליח לקבוע בשבוע שעבר תקדים חדש, כאשר הפך לאמן הישראלי הראשון (לפחות בשנה וחצי האחרונות) שמדורג ראשון בכל שלוש טבלאות המצעד השבועי המקומי של שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם - ספוטיפיי. הביצוע החי ל"סהרה" יחד עם יסמין מועלם עלה למקום הראשון ברשימת השירים המואזנים ביותר, תוך שהוא מדיח את "פנתרה" של נועה קירל לאחר 8 שבועות רצופים בצמרת; טונה עצמו היה האמן המואזן ביותר, כפי שהיה בחודשים האחרונים כמעט באופן קבוע; והאלבום שלו, "מזרח פרוע", גם הוא שומר על מקומו בראש רשימת האלבומים הפופולאריים ביותר.
בחמישיית השירים לא היה שינוי מלבד החילוף בי טונה לקירל: "קרן שמש" של בניה ברבי במקום השלישי; "Unholy" של סם סמית' עם קים פטראס במקום הרביעי; ו"סתלבט בקיבוץ" של פול טראנק וג'ימבו ג'יי במקום החמישי.
גם צמרת רשימת האמנים הפופולאריים במדינה לא השתנתה, כאשר אחרי טונה מדורג עדן חסון; במקום השלישי אייל גולן; ברביעי עומר אדם; ונועה קירל בחמישי.
"ממותה" של פול טראנק, חזר השבוע למקום הרביעי בדירוג האלבומים, תוך שהוא עוקףאת גרסת האודיו לביצועי עונה 2022 של "הכוכב הבא", שירד למקום החמישי; ובמקומות שבין שני אלה לטונה נשארו "קרן שמש" של בניה ברבי" ו"אלבום 2" של עדן חסון כפי שהיה בשבוע שעבר.

טונה ויסמין מועלם - סהרה, Youtube
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מלךךךך
    ליהי 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהים מלך מוכשר
    סגור
  • 2.
    בושה
    אלי 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רון נשר מתפוצץ.......
    סגור
  • 1.
    נשר (ל"ת)
    טלי 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור