מדדים ומחקרים

מסודרים: המיליארדים של בית המלוכה הבריטי נחשפים

נכסים בכל רחבי הממלכה הבריטית, אדמות, זכויות על מינרלים, יצירות אומנות וגם "סתם" אוצרות. עם מותה של המלכה אליזבת השנייה תיק ההשקעות של בית המלוכה הבריטי נחשף
מערכת ice | 
מזכרות של המלכה אליזבת (צילום מסך מתוך ebay)
"החברה" הוא הכינוי של נכסי בית המלוכה הבריטי. עם מותה של המלכה אליזבת השנייה החלו לעסוק בחלוקת הנכסים והפרטים נחשפים. השווי הכולל של נכסי בית המלוכה עומדים על סכום דמיוני של 23 מיליארד דולר. שווי הנכסים והרכוש הכפיל עצמו בעשור האחרון.
הרכוש של "החברה" כולל בניינים, אדמות, זכויות על מינרלים, אומנות ואוצרות אחרים כאשר הנכס הראשון מרכש על ידי אדוארד לפני כמעט אלף שנה. הנדל"ן המוחזק בידי "החברה" הוא בעל המשקל הגדול ביותר בתיק ההשקעות המלכותי כאשר יש להם נכסים באנגליה, וולס, צפון אירלנד, וסקוטלנד. מחצית מההון בנדל"ן מגיע מלונדון.
 
אז כמה שווים בני המלוכה? המלך צ'ארלס, בעקבות מותה של אימו, שווה על פי דיווחים מיליארד דולר. לעומתו, הפערים בין ילדיו גדולים מאוד. בעוד הנסיך וויליאם בעקבות מותה של סבתו מוגדר כמיליארד (לא ניתנה הערכה מדויקת יותר), אחיו הצעיר, הארי, שווה כ-22 מיליון דולר כאשר מרבית הסכום הגיע בעקבות מותה של אימו ב-1997.
 
כאשר בוחנים את השווים של אחיו של המלך רואים כי הנסיכה אן שווה 52 מיליון דולר, הנסיך אנדרו פחות משמונה מיליון דולר והנסיך אדוארד שווה כ-12 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה