מדדים ומחקרים
ההוצאות שלכם נחשפות: על מה בזבזתם הכי הרבה?
על מה הישראליים מוציאים את הכסף שלהם? אחרי שנגמרה תקופת החגים, נראה כי למרות המצב בישראל והמשכיות המלחמה, הישראלים עדיין מצאו לנכון לבלות וליהנות בחודש אוקטובר- חודש החגים ולהוציא לא מעט כסף
[לאחר סיום החגים והחזרה לשגרה, חברת finitiOne הישראלית המשרתת למעלה מ-2.5 מיליון משתמשים בתוכניות נאמנות וקשרי לקוחות של ארגונים, ערכה בדיקה בקרב מועדוני הלקוחות המובילים בישראל, ומצאה כי סכומי העסקאות שנעשו במהלך חודש אוקטובר, נעשו בעיקר ב-3 קטגוריות מובילות ועיקריות- קמעונאות מזון, מזון מהיר ואופנה. אז על מה הישראלים בזבזו הכי הרבה כסף בישראל בחודש אוקטובר- תקופת החגים?
בקמעונאות מזון, כמות עסקאות – 650,000 עסקאות. סכום עסקאות – 150,000,000 שקל (יש להדגיש כי זה הסכום של השוברים, וככל הנראה סכום העסקאות עצמו הוא גבוה יותר). מזון מהיר: כמות עסקאות – 1,200,000 עסקאות. סכום עסקאות – 72,000,000 שקל (כאן, הפער בין סכום העסקה בשובר לבין הסכום הכולל נמוך יותר מכיוון שממוצע העסקה במזון מהיר נמוך משמעותית ממוצע העסקה באופנה או קמעונאות מזון (פחות מ-100 שקלים אל מול מאות שקלים).
לכן, אמנם כמות העסקאות במזון מהיר היא הגדולה ביותר, אך סכום העסקאות הכולל הוא הנמוך ביותר.) אופנה: כמות עסקאות – 450,000 עסקאות, סכום עסקאות – 112,500,000 שקל.
יניב ברק, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-finitiOne מדגיש כי: "מבחינת מועדוני הלקוחות עצמם, בתקופת החגים השנה, למרות המלחמה המתמשכת ראינו עלייה בשימוש בשוברים, אל מול השנה החולפת. עם זאת, אין המשמעות היא שבהכרח יש עלייה ברכישות של הישראלים באותם המותגים, אך בהחלט אנחנו רואים שיש עלייה בשימוש בהנחות דרך מועדוני הלקוחות השונים בתקופת החגים השנה. יתכן כי זאת בעקבות העובדה שהישראליים מחפשים כיצד הם יכולים לחסוך כדי "לשמור על הכיס" בתקופה של חוסר וודאות כמו שאנו חווים בשנה האחרונה. העלייה שאנו רואים השנה נעה בין 5% ל-10% (בין הקטגוריות השונות) ביחס לשנה הקודמת".
עוד ב-
הפתרון החדשני של חברת finitiOne לניהול תקציבים, יחד עם פתרונות תשלום מתקדמים לארנקים דיגיטליים, מציע לעסק חבילת מוצרים מודולרית שמאפשר למקסם את התקציבים שלהן ולהציע מגוון יתרונות רחב ללקוחות שלהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה