מדדים ומחקרים

הסטוק, BOOOOM או קרביץ? זו הרשת הכי זולה בישראל

בעוד שרשתות הסטוקים מציעות את המחירים הנמוכים ביותר, חשוב לבדוק את איכות המוצרים ולהשוות את הכמויות באריזה. ההשוואה במחירים בין הרשתות בפנים
מערכת ice | 
הסטוק (צילום הסטוק)
סקר שערכה המועצה הישראלית לצרכנות בדק את מחירי 18 מוצרים נפוצים לבית הספר ב-8 רשתות שונות. על פי ידיעות אחרונות, נמצא כי רשתות הסטוקים מציעות את המחירים הנמוכים ביותר ברוב המוצרים, אך לא ניתן להצביע על רשת אחת שהייתה הזולה ביותר באופן מובהק.
במחברות ספירלה, המחירים נעו בין 3.30-9.90 שקלים ליחידה. 10 מחברות רגילות עלו 10-20 שקל, כאשר "הסטוק" הציעה את המחיר הנמוך ביותר. חבילות נייר למדפסות נמכרו ב-19.90-24.90 שקלים, ללא שינוי משמעותי משנה שעברה. 10 עפרונות עם מחק נמכרו ב-2.73-5.90 שקלים, מחיר נמוך יותר מאשתקד. BOOOOM לדוגמא הייתה יקרה במקרים מסוימים, תיקי הגשה, שתלמידים בכיתות הביניים מגישים בהם עבודות. בדן דיל נמכרים 10 יחידות ב-5.90 שקל וב-BOOOM ב-9.90 שקל.

בין הרשתות הרגילות, קרביץ וטויס אר אס שמרו על רמת מחירים בינונית במוצרים הזולים, בעוד אופיס דיפו וחנן היו יקרות יחסית. למשל, מחברת ספירלה זולה בקרביץ עלתה 5 שקלים, לעומת 5.90 שקלים בקיץ 2023.
חשוב לשים לב להבדלים באיכות המוצרים. למשל, במחברות ספירלה נמצאו הבדלים במשקל הנייר, הנע בין 55 ל-72 גרם למ"ר, כאשר נייר במשקל 70 גרם ומעלה נחשב איכותי יותר. כמו כן, חלק מהרשתות הקטינו את כמות המוצרים באריזה - למשל, מארזי מחברות של 8 יחידות במקום 10.
לסיכום, בעוד שרשתות הסטוקים מציעות את המחירים הנמוכים ביותר, חשוב לבדוק את איכות המוצרים ולהשוות את הכמויות באריזה. צרכנים יכולים למצוא מחירים דומים לשנה שעברה במוצרים רבים, אך עליהם להיות ערניים להבדלים באיכות ובכמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה