מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: נטע ברזילי בפסגה, כוכבת הרשת עוקפת את קולדפליי

אייל גולן שומר על מעמדו כאומן המואזן ביותר בתחנות הרדיו בישראל. במקביל, הלהיט החדש של נטע ברזילאי כובש את המקום הראשון. בגזרה הבינלאומית הכוכבת העולה סברינה קרפנטר, ממשיכה להוביל ובגדול עם נוכחות גדולה במקומות הראשונים | דירוג תחנות הרדיו של ice
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום עידן ברזני, pexels, unsplash)
למרות שעל פי נתוני האזנות ביוטיוב ובספוטיפיי אייל גולן, נמצא כבר כמה שבועות במגמת ירידה, שבוע אחרי שבוע הוא מצליח לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל. 
גולן, מוביל את הרשימה עם 474 השמעות ואחריו הנוכחות הנשית היחידה בטבלה - הזמרת שרית חדד עם 425 השמעות. פאר טסי מצליח גם כאן להתברג אל המקומות הראשונים כשהוא ניצב במקום השלישי עם 409 השמעות. איתי לוי הגיע למקום הרביעי עם 369 השמעות. מי שסוגר את הטבלה הוא עדן חסון ששיריו הושמעו 363 פעם, הבדל זעום מהנתון שהשיג איתי לוי.
השיר "הכל עליי" של נטע ברזילי, שאף כיכב לאחרונה בתוכנית רוקדים עם כוכבים, קוטף זה שבוע שני את התואר השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 192 השמעות. במקום השני, שירו של קובי אפללו "לפעמים" שיר הנושא של סרטם החדש של גיא עמיר חנן סביון "מזל חתולה", שזכה ל-184 השמעות.
"מגדלור" הסינגל החדש של הזמרת נרקיס כבש את המקום השלישי בטבלה עם 133 השמעות. אחריה למקום הרביעי הגיע השיר "עוד אחד" של אנה זק שהשומע 124 פעמים. איתי לוי סוגר את הרשימה עם השיר "חולה ירח" שזכה ל-112 השמעות. 
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, נרשמה מהפכה כאשר הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר, עקפה את כל היוצרים הוותיקים וקטפה את המקום הראשון עם 134 השמעות. קולדפליי ניצבת במקום השני עם פער של השמעה אחת בלבד מהנתון של קרפנטר. הביטלס, הלהקה זכתה לא פעם בתואר ההרכב החשוב ביותר במאה ה-20 הגיעה למקום השלישי עם 116 השמעות. אל המקום הרביעי הגיעה ריהאנה עם 101 השמעות ואד שירן סוגר את טבלה עם 95 השמעות. 

השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו השבוע, סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרדנית מובילה את הטבלה כאשר היא במקום הראשון והשני עם שני להיטי הענק החדשים שלה שהושמעו 67 ו-66 פעמים בתחנות הרדיו. אמינם לוקח את המקום השלישי עם הסינגל המוביל מאלבומו החדש, "Houdini" שזכה ל-49 השמעות ובמקום הרביעי נמצא הוזייר עם "Two Sweet" עם 36 השמעות. קולדפליי סוגרת את הרשימה כאשר השיר "feels like falling in love", זכה ל-35 השמעות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה