מדדים ומחקרים

מחקר חדש ומטריד קובע: חתולים עוקבים אחר בעליהם - זו הסיבה

על פי מחקר שנערך על ידי חברת Burns Pet Nutrition", חתולים מתעבים את בעליהם ואף פועלים נגדם בשלל דרכים. משתתפי המחקר הודו כי הם מודעים לכך שחיית המחמד שלהם עוקבת אחריהם באופן חריג ומשונה

מערכת ice |  1
חתול שחור (צילום ויקיפדיה)
מחקר חדש אשר בוצע על ידי חברת "Burns Pet Nutrition", מעלה טענה כי חתולים מתעבים את בעליהם ואף פועלים נגדם בדרכים שונות וחריגות. על פי ממצאי המחקר, בעלי חתולים סיפרו לחוקרים כי חיות המחמד שלהם עקבו אחריהם, פצעו אותם ואף פגעו ברכושם בקביעות. בערך שליש ממשתפי המחקר ציינו פרט מידע מטריד מיוחד. לאחר שאלו התעוררו משנתם, הם הבחינו כי החתול שלהם בוהה בהם. 
מלבד זאת, ארבעה מתוך עשרת משתתפי המחקר טענו כי הם מודעים לכך שחיית המחמד שלהם משקיפה עליהם מהבית, כאשר אלו שוהים בחצר. מלבד זאת, כמעט חמישית ממשתפי המחקר הודו כי אלו נבהלו כאשר החתול שלהם קפץ עליהם לפתע.  
עוד פרט מעניין שהוצג במחקר אשר נעשה על ידי חברת "Burns Pet Nutrition", למעלה משליש הודיעו כי הם יכולים ללטף את חיית המחמד שלהם לא יותר מחמש דקות, כיוון שהחתול עלול לתקוף אותם או לברוח מהם במהירות. אחד מכל עשרה ממשתפי המחקר, הודו כי לא פעם גרם החתול שלהם לשריטות ודימום בגופם ואילו רבע מהם הודו כי הוא אף הרס רהיטים או פריטי לבוש יקרי ערך. 
על אף הממצאים המטרידים שהוצגו במחקר של חברת "Burns Pet Nutrition", ציינה עורכת המחקר, התזונאית לורה קרוץ הארווי: "אני מוכנה להתערב שכל בעלים שאי פעם התלונן שהחבר הפרוותי שלו פגע ברכוש או נתן לו שריטה, יסלח לו זמן קצר לאחר מכן".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החתול הולך אחרי לכל מקום ב100 מ"ר
    רון 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ותמיד קופץ (לא שורט) עלי כדי לתפוס תנומה!(מתפנק) אבל כל זה מאהבה ולא מרוע כמובן גם משקיף מדי פעם מדאגה ,ולא יותר
    סגור