מדדים ומחקרים

סקר חדש חושף: אלו האתגרים עמם מתמודדים תיירים מהקהילה הגאה

Booking.com משחררת את נתוניה בנוגע לתיירות להט"בית בשנת 2024. 65% מהמשיבים חוו אפליה במהלך נסיעה או חופשה. למרות זאת, הגורם המרכזי המשפיע על קביעת מיקום הטיול אצל רוב העונים הוא כלכלי 
מערכת ice | 
אירוע גאווה של בוקינג (צילום ניב קנטור)
לכבוד חודש הגאווה פרסמה חברת התיירות המקוונת Booking.com מחקר חדש בנושא תיירות בקרב חברי הקהילה הגאה מרחבי העולם. הסקר חושף את האתגרים עמם מתמודדים תיירים גאים ברחבי העולם ובישראל בפרט. המחקר חשף כי 65% מהתיירים הישראלים מהקהילה הגאה חווה אפליה במהלך נסיעה או חופשה. מדובר בירידה מהנתנון שנרשם בשנה שעברה (69%) 41% מהמשיבים הישראלים ביטלו נסיעה בשנה החולפת לאחר שראו כי ביעד שבחרו לא תומכים בקהילת הלהט"ב. הנתון גבוה יותר בקרב משיבים טרנסג'נדרים, טרנסג'נדריות ואינטרסקס. 
אחת מהאסטרטגיות עלייה דיווחו המשיבים על הסקר היא יצירת מעין "אלטר אגו" סטרייטי על מנת להימנע מאפליה על רקע נטייה מינית או מגדרית. למרות זאת, הנתון שמשפיע הכי הרבה על בחירת מיקום הטיסה בקרב חברי קהילת הלהט"ב הוא המחיר. השיקול השני החשוב ביותר, על-פי 57% מהמשיבים בכל העולם הוא יעד בו יוכלו לטייל ולהינות בצורה אותנטית לזהות שלהם. 
מאז שנת 2021 מפעילה החברה את המיזם Travel proud, שהושק שנה שעברה גם בארץ. חלק מהמיזם כולל שיתופי פעולה עם ארגון התיירות הבין לאומי. בנוסף, סיפקה החברה הכשרות בחינם עבור שותפים ומקומות אירוח בנושא הקהילה הגאה. יותר מ-67,000 קיבלו הסמכה ותו מיוחד של הפרויקט
גם לחקיקה בעד הקהילה הגאה יש השפעה חיובית על בחירת היעד. 59% מהמשיבים ענו כי חקיקה שכזו גורמת להם להרגיש יותר בנוח, נתון זה עולה באופן מפתיע בקרב המשיבים שעדיין נמצאים בארון ל-65%. אריין דייק, מנהל השיווק הראשי וסגן נשיא בכיר בחברה הגיב על תוצאות המחקר: "כגיי אני מכיר לצערי ממקור ראשון את האתגרים שעדיין קיימים במקומות רבים בעולם, שלמרבה הצער כוללים גם אזהרות מסע שכבר פורסמו לקראת אירועי הגאווה של השנה. למרות כל זאת, אני שמח ומלא השראה כשאני רואה תיירות ותיירים מהקהילה הגאה מפגינים חוסן וגמישות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה