מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן פותח פער, איתי לוי מדיח את סטטיק

רשימת האמנים והשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בשבוע האחרון: אייל גולן שומר על המקום הראשון כאומן הישראלי המושמע ביותר, איתי לוי מדיח את סטטיק עם הסינגל החדש שלו והביטלס כובשים את המקום הראשון בפער על כל השאר
מערכת ice | 
אייל גולן, איתי לוי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אייל גולן, איתי לוי)
בדירוג האומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל גם השבוע, הזמר אייל גולן ניצב במקום הראשון עם 634 השמעות. אל מקום השני, הגיע איתי לוי שזכה ל-402 השמעות השבוע. 
לאחריו, במקום השלישי הגיע פאר טסי, אשר רק לאחרונה הוציא את אלבומו השמיני "רדיו שטח 2", אשר זכה להצלחה גדולה בקרב הקהל. שיריו של טסי הושמעו 389 פעמים בתחנות הרדיו. שרית חדד, הנוכחות הנשית היחידה בטבלה מגיע למקום הרביעי עם 373 השמעות. סוגרת את הרשימה עומר אדם, שבחודש מרץ האחרון הוציא מיני אלבום חדש בשם "חמישה לילות" עם 355 השמעות.  

איתי לוי, כובש את המקום הראשון עם שירו החדש "חולה ירח" שהושמע 181 פעמים בשבוע שהיה. אחריו, נמצא "לא ראיתי את זה בא" שירו של הזמר האהוב רביב כנר עם 132 השמעות. במקום השלישי נמצא הדואט המוצלח בין ליאור נרקיס לאברהם טל "ביחד ננצח" שזכה ל-123 השמעות. הדואט "מכשפה" של סטטיק ועדי ביטי היה עד לאחרונה במקום הראשון, אך כעת הוא הדרדר למקום הרביעי עם 120 השמעות.  סוגר את הרשימה פאר טסי עם שירו "רוז" שהשושמע 115 פעמים. 
ברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, ניצבים במקום הראשון הביטלס, הלהקה המשפיעה ביותר במאה ה-20 שרק לאחרונה שוחרר בדיסני פלוס סרט הקולנוע האחרון שצילמו "Let It Be". שיריהם של הלהקה, הושמעו 118 פעמים בתחנות הרדיו בישראל. 

בפער לא קטן אל המקום השני הגיעה הזמרת ביונסה עם 90 השמעות. מאחוריה, במקןם השלישי להקת קולדפליי הבריטית עם 85 השמעות. במקום הרביעי נמצא אד שירן עם 82 השמעות וסוגר את הרשימה הזמר האהוב אלטון ג'ון, עם 81 השמעות.
השיר Lunch", מתוך אלבומה החדש של של בילי אייליש, כבש את המקום הראשון עם 53 השמעות. במקום השני, נמצא השיר "Lose Control" של הזמר טדי סווימס שהגיע ל-37 השמעות ברדיו. השיר, מדיח את שירה של ביונסה "Texas Hold'em" מהטופ וממקם אותו במקום השלישי עם 31 השמעות. במקום הרביעי טיילור סוויפט עם Fortnight שהושמע 24 פעמים. סוגר את הרשימה, אחד מעמודי התווך של ההיפ הופ העולמ אמינם עם שירו Houdini שהושמע 24 פעמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה