מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם בפסגה משאיר אבק לכל השאר

דירוג הדירוג השבועי של ספוטיפיי: עומר אדם מוביל את הדירוג עם נוכחות בכל הטבלאות, טיילור סוויפט ובילי אייליש מציגות נתונים מפתיעים. לאילו מקומות הגיע אייל גולן?
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
הזמר האהוב, עומד אדם, ממשיך לשמור על מקומו בפסגת האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי ישראל. גם השבוע הוא הגיע למקום הראשון בטבלת הדירוגים. לאחריו פאר טסי שהוציא לאחרונה את אלבומו השמיני, אשר מדיח את אושר כהן, אל המקום השלישי. למקום הרביעי הגיע אייל גולן, ולאחריו מי שסוגר את הרשימה הוא פאר טסי שנסגרת ללא כל נוכחות נשית בטבלה. 
בקרב השירים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי ישראל, למקום הראשון הגיע השיר "ראיתי עולם" של עומר אדם ושרק עם 500,630 האזנות.  "פלסטרים" של אושר כהן, ירד אל המקום השני והוא זכה ל-495,850 האזנות. למקום השלישי הגיע השיר "צמוד צמוד" הלהיט של עומר אדם, אודיה ושרק עם 479,779 האזנות.
אדם מגיע גם למקום הרביעי עם שירו "רק שלך" שהגיע ל-407,377 האזנות. סוגרת את הרשימה, הנציגה שלנו לאירוויזיון עדן גולן, שהגיעה בתחרות למקום החמישי עם השיר הוריקן.
בקרב דירוג האלבומים המואזנים, למקום הראשון הגיע אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2" שיצא רק לאחרונה. אל המקום השני, הגיעה הזמרת האמריקאית בילי אייליש עם אלבומה החדש "Hit Me Hard and soft". גם במקום השלישי נרשמה נוכחות בינלאומית כאשר האלבום "The Tortured poets department: The Anthology" של טיילור סויפט הגיע אל המקום השלישי. 
במקום הרביעי אלבומו האחרון של הראפר טונה (איתי זבולון), "מזרח פרוע" ומי שסוגר את הרשימה הוא עומר אדם עם אלבומו השישי "Omer" שיצא במהלך חודש ינואר שנת 2020 וכולל בו להיטים רבים של אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה