מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן ממשיך לככב, זה השיר המנצח

אייל גולן ממשיך לככב במקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו. השיר שזכה ל-182 השמעות במהלך השבוע האחרון הוא "ביחד ננצח" של ליאור נרקיס ואברהם טל

מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יחצ, shutterstock)
נתוני דירוג תחנות הרדיו מתפרסמים היום (ראשון) וניתן להבחין כי אייל גולן ממשיך לככב במקום הראשון בקטגוריית האמנים הישראליים המושמעים ביותר במהלך השבוע האחרון. על פי הנתונים, אייל גולן הושמע 620 פעמים במהלך השבוע האחרון. 
אחריו, ניצב עומר אדם עם 429 השמעות ובמקום השלישי מופיעה שרית חדד עם 416 השמעות. אחריה, ניצב ליאור נרקיס, אשר הושמע במהלך השבוע האחרון 404 פעמים. במקום החמישי מופיע שלמה ארצי עם 354 השמעות במהלך השבוע האחרון. 

השיר שחרף את מצעדי תחנות הרדיו במהלך השבוע האחרון הוא הלהיט "ביחד ננצח" של ליאור נרקיס ואברהם טל אשר זכה ל-182 השמעות. במקום השני ניצב הלהיט של אגם בוחבוט ושחר טבוך "נאדי באדי" אשר הושמע 115 פעמים במהלך השבוע האחרון.
במקום השלישי, ניצב השיר המשותף של אודיה, עומר אדם ושרק – "צמוד צמוד". על פי הנתונים, השיר זכה ל-108 השמעות במהלך השבוע. אחריו, ממוקם הלהיט "חיפשתי אותו בנרות" של עדן בן זקן אשר הושמע 101 פעמים במהלך השבוע.
במקום החמישי, ניצב הלהיט של סטטיק ועדי ביטי המכונה "מכשפה". על פי הנתונים, הלהיט שהפך לסאונד פופולרי ברשת החברתית "טיקטוק", זכה ל-95 השמעות בתחנות הרדיו בשבוע האחרון. 


אם נסתכל על קטגוריית השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו במהלך השבוע האחרון, נבחין כי במקום הראשון ניצב הלהיט Lose Control של הזמר טדי סווימס. השיר של סווימס זכה ל-45 השמעות במהלך השבוע האחרון.
אחריו, ניצב השיר I Don't Wanna Wait  של הדיג'י והמפיק המוסיקלי דוויד גטה ולהקת וואן רפובליק. במקום השלישי, ממוקמים הזמרים טיילור סוויפט ופוסט מלון עם השיר "Fortnight" אשר הושמע 33 פעמים במהלך השבוע האחרון.
כהרגלה, ביונסה ממשיכה לככב בטבלאות ההשמעות של תחנות הרדיו. הלהיט "Texas Hold 'Em" הושמע 28 פעמים במהלך השבוע האחרון.  השיר "Eyes Closed" של Imagine Dragons הושמע 25 פעמים במהלך השבוע האחרון. 
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ברדיו, ניצבת להקת קולדפליי אשר הושמעה 97 פעמים במהלך השבוע האחרון. אחריה, ממוקמת שוב להקת הביטלס האייקונית.
על פי הנתונים, הביטלס זכתה ל-94 השמעות במהלך השבוע האחרון. במקום השלישי, הזמר בוב דילן, שהושמע 96 פעמים בשלל תחנות הרדיו במהלך השבוע האחרון. הדיג'י והמפיק המוסיקלי דוויד גטה קוטף את המקום הרביעי ועל פי הנתונים, ניתן להבחין כי זכה ל-81 השמעות במהלך השבוע האחרון. במקום החמישי, ניצבת הזמרת המצליחה טיילור סוויפט שזכתה ל-80 השמעות במהלך השבוע. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה