נדל"ן ותשתיות

מלרן מרחיבה את מקורות המימון: "הבעת אמון משמעותית"

גוף מוסדי יעמיד לחברה מסגרת אשראי מחייבת חדשה לשלוש שנים, בהיקף של 90 מיליון שקל. מסגרת האשראי מצטרפת למקורות המימון הקיימים, לרבות אג"ח בגובה 400 מיליון שקל. המנכ"ל ציון בקר: "המהלך מאפשר אופטימיזציה בהוצאות מימון וצמיחה זהירה, תוך ניטור הדוק של הסיכון בתיק האשראי"
מערכת ice | 
ציון בקר מנכ״ל מלרן (צילום מורג ביטן, shutterstock)
חברת מלרן פרויקטים ומסחר בע"מ (מלרן), המתמחה במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים ויזמות נדל"ן, מרחיבה ומגוונת את מקורות המימון שלה, הודיעה אמש (שני) כי גוף מוסדי יעמיד לה מסגרת אשראי מחייבת בהיקף של 90 מיליון שקל לתקופה של שלוש שנים.
סכום זה מרחיב ומגוון את מקורות המימון של החברה, הכוללים כיום מסגרות אשראי בנקאיות בהיקף של כ-300 מיליון שקל וכ-400 מיליון שקל באגרות חוב. על-פי ההסכם בין הצדדים, מלרן תוכל ללוות מהגוף המוסדי במהלך התקופה סכומים עד גובה מסגרת האשראי.  
ציון בקר, מנכ"ל מלרן, מסר: "העמדת מסגרת אשראי מחייבת לטווח ארוך מהווה הבעת אמון משמעותית בחברה, במיוחד לאור האתגרים הכלכליים שהמשק הישראלי מתמודד איתם. ההסכם עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של מלרן להרחיב ולגוון את מקורות המימון ולהתאים אותם להרכב תיק האשראי. מסגרת אשראי לטווח ארוך מאפשרת אופטימיזציה בהוצאות מימון וניצול המסגרת לצמיחה זהירה, תוך ניטור הדוק של הסיכון בתיק האשראי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה