נדל"ן ותשתיות

מליסרון במהלך מסקרן: עסקת נדל"ן של 270 מיליון שקל

חברת מליסרון, בשליטת עופר השקעות, חתמה על 4 הסכמי שכירות עם החברות Nano x, Kyndryl, פלאפון ו-Marvell, בשני פארקי ההייטק הסמוכים לקניון עופר פתח תקווה, כאשר סך ההכנסות הצפוי הוא 270 מיליון שקל
מערכת ice | 
אופיר שריד (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
חברת מליסרון, בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל), חתמה על 4 הסכמי שכירות עם החברות Nano x, Kyndryl, פלאפון ו-Marvell, בשני פארקי ההייטק הסמוכים לקניון עופר פתח תקווה (East ו-West) בשטח כולל של כ-30,000 מ"ר. סך ההכנסות הצפוי מההסכמים החדשים הינו כ-270 מיליון שקל על פני כל תקופות השכירות של ארבעת ההסכמים (לא כולל תקופות האופציה).
חברת הביוטק הישראלית, Nano X, חתמה על הסכם שכירות חדש בפארק ההייטק עופר WEST פתח תקווה. החברה נכנסה בחודש דצמבר 2023 למשרדיה בפארק בשטח של כ-3,100 מ"ר המתפרסים על פני שתי קומות. החברה שכרה את המשרדים לתקופה של חמש שנים בתוספת אופציה להארכה של חמש שנים נוספות. 
ענקית שרותי תשתיות המחשוב Kyndryl, הנסחרת בנאסד"ק, חתמה על חוזה שכירות בשטח של כ-1,540 מ"ר בפארק עופר WEST. החוזה עליו חתמה החברה הינו למשך של 5 שנים בתוספות שתי אופציות להארכה בנות 3 שנים כל אחת.
חברת פלאפון, חידשה את חוזה השכירות מול מליסרון בפארק עופרWEST  למשך 7 שנים נוספות עד לאוקטובר 2030. במסגרת ההסכם שוכרת החברה כ-15,500 מ"ר בבניין שלם ובשלוש קומות נוספות בבניין סמוך במתחם הפארק.
ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית הנסחרת בנאסד"ק מארוול טכנולוגיות, חתמה עם מליסרון על חוזה למעבר מפארק עופר WEST לעופר EAST, שם תשכור משרדים בשטח כולל של כ-8,200 מ"ר המתפרסים על שש קומות. החוזה עליו חתמה החברה הינו למשך 10 שנים בתוספת אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות, הצפי לאיכלוס הוא ברבעון השני של 2024.
שי וינברג, משנה למנכ"ל ומנכ"ל פעילות ייזום נדל"ן ומשרדים של מליסרון: "הנכסים האיכותיים שלנו ממשיכים להוכיח את עצמם. אנו מתקדמים במרץ בשיווק ואכלוס שטחים פנויים. גם בתקופה מאתגרת זו אנו מצויים במשאים ומתנים על שטחים בהיקפים גדולים מול חברות מובילות בענפים שונים במשק ובהייטק בפרט. המבנה הייחודי של פארקי ההייטק עופר המצוי בסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים בפתח תקווה מתאפיין בכך שהינו בעל מגוון יתרונות ושירותים המוצעים לשוכרים".
עוד הוסיף כי "בין יתר השירותים ניתן למנות, חדר כושר חדיש לשימוש דיירי הפארק, מתחם חללי עבודה, אירועים ופעילויות חברתיות ועסקיות וכן מגוון חנויות ומסעדות. אנו שמחים, כי חברות מובילות, גדולות ומשמעותיות בוחרת ליישב את משרדיהן בפארקים שלנו וכן בוחרות בנו מחדש בבואן לחדש חוזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה