נדל"ן ותשתיות

שיבושים באינטרנט ועומס על הסלולר: משרד התקשורת במתכונת חירום

לקראת מסע הלוויה צפויים עומסים על רשתות הסלולר בסמוך לאזור הלוויה. המשרד פנה לחברות הסלולר בבקשה לעבות ולחזק את התשתיות, ולאפשר תקשורת תקינה ואיכותית בהיקף רחב ככל הניתן. עם זאת ולאור העומסים הצפויים, הציבור מתבקש להימנע מלעשות שימוש שאינו דחוף במכשיר הסלולרי על מנת לאפשר זמינות במצבי חירום
מערכת ice |  1
הרב גרשון אדלשטיין (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
לאחר ההודעה על פטירתו של מרן, ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, בגיל 100 היום (שלישי), בתום ישיבת הערכות ללווית הענק שאמורה לצאת ב-15:30 מישיבת פוניבז' בבני ברק, נמסר עדכון לתחבורה הציבורית וגם עדכון ממשרד התקשורת שמתכוון לפעול.
בהיערכות משרד התקשורת להלוויית הרב אדלשטיין זצ"ל נמסר כי כבר משעות הבוקר, התקיימה הערכת מצב של מנכ״ל המשרד (בפועל), מר מימון שמילה, והדרג המקצועי במשרד לקראת הלווייתו של הרב אדלשטיין זצ״ל.

לקראת מסע הלוויה צפויים עומסים על רשתות הסלולר בסמוך לאזור הלוויה. המשרד פנה לחברות הסלולר בבקשה לעבות ולחזק את התשתיות, ולאפשר תקשורת תקינה ואיכותית בהיקף רחב ככל הניתן. עם זאת ולאור העומסים הצפויים, הציבור מתבקש להימנע מלעשות שימוש שאינו דחוף במכשיר הסלולרי על מנת לאפשר זמינות במצבי חירום.
במקרי חירום מומלץ לנסות לחייג למוקד 100 גם אם אין קליטה. מהמשרד נמסר: "שר התקשורת שלמה קרעי ועובדי המשרד מרכינים ראש לזכרו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון הרב גרשון אדלשטיין זצ״ל".
.
קודם לכן, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב וסגן השר הרב אורי מקלב הנחו הבוקר את מנהל הרשות הארצית לתחבורה הציבורית רן שדמי ואת רכבת ישראל, לתגבר את התחבורה הציבורית לאזור הלוויה ההמונית של מרן הגאון רשכבה"ג הרב גרשון אדלשטיין זצוק״ל. 
לטובת ציבור הנוסעים, מומלץ להגיע ברכבת ישראל. הנסיעות ברכבת ישראל יתוגברו לתחנת רכבת סבידור מרכז ומשם יופעל קו אוטובוס ייעודי (שאטל) שיוריד את הנוסעים בתחנת מכון מור (צומת ז'בוטינסקי/רבי עקיבא). בסיום הלוויה, יתבצע איסוף מתחנת מכון מור בחזרה לתחנת רכבת סבידור מרכז. בנוסף, יתוגברו הקווים הבינעירוניים לבני ברק מכל רחבי הארץ.
ממשרד התחבורה נמסר: "אנו ממליצים לציבור להקדים את הגעתם ולצאת. בהתאם להנחיות משטרת ישראל וחסימות הצירים בשל הלוויה, יחולו שינויים במסלולי הקווים העירוניים והבין-עירוניים לבני ברק. על פי ההנחיות, הקווים הבינעירוניים לבני ברק מכיוון דרום יעצרו בכביש 4 מתחת לגשר גבעת שמואל ובסיום הלוויה יבצעו איסוף בתחנה ממול על כביש 4 לכיוון דרום. כמו כן, השירות הבינעירוני מכיוון צפון יבצע הורדה בכביש 4 מתחת לגשר גבעת שמואל, ובסיום הלוויה יבצעו איסוף בתחנה ממול בכביש 4 לכיוון צפון".
 כמו כן, צפויים שינויים במסלולי הקווים העירוניים בעיר בני ברק, בהתאם לחסימות המשטרה.  בשל עומסי התנועה הצפויים באזור בני ברק והסביבה, ייתכנו שינויים בלוחות הזמנים של האוטובוסים. ציבור הנוסעים מתבקש להתאזר בסבלנות ולהתעדכן באופן שוטף בשינויים באמצעות מוקד המידע של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית *8787 ומוקדי המידע של המפעילים.
 
על פי ההערכות, מאות אלפים צפויים לקחת חלק בלווית הענק של הרב החשוב, כשמתוכננת תהלוכה שיכולה להביא לחסימה הרמטית של כבישים כי למנוע פקקים משמעותיים לנהגים.
ח"כ משה גפני סיים כעת ישיבת היערכות עם פיקוד המשטרה בה סוכם כי מסע ההלוויה יצא בשעה 15:30 מהיכל ישיבת פוניבז' בבני ברק, דרך רחובות רבי עקיבא וחזון איש בעיר. גבעת הישיבה תהיה סגורה לקהל. התחבורה הציבורית ורכבת ישראל יתוגברו החל מהשעה 12 מכל רחבי הארץ. הציבור נקרא לצאת מוקדם ככל האפשר ולהתמקם באיזור רבי עקיבא וחזון איש בעיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה בן 100- יפה שהגיע לגיל הזה (ל"ת)
    עט 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור