נדל"ן ותשתיות

מסכי LED חדשים בבית ליסין בהשקעה של כמיליון שקלים

חברת PERFECT PITCH מקבוצת ברעם פרסום ו-SIMUL, המובילה בתחום ייצור מסכי LED בישראל, זכתה במכרז להתקנת ולהפעלת 2 מסכי LED בחזית תיאטרון בית ליסין בפינת דיזנגוף ופרישמן במרכז תל אביב
מערכת ice | 
בית ליסין (צילום עומרי גיל)
חברת PERFECT PITCH מקבוצת 'ברעם פרסום' ו-SIMUL, הנציגה הבלעדית של חברת הענק LEYARD ו-VIDERI בישראל, זכתה במכרז תיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר להתקנה ולהפעלה של שני מסכי LED בגודל של 52.8 מ"ר בחזית מבנה התיאטרון בפינת הרחובות דיזנגוף ופרישמן.
PERFECT PITCH, המובילה בתחום ייצור מסכי LED בישראל, מתמחה באפיון, ייצור והפעלת מסכי LED חיצוניים ובנקודות מכירה בארץ ובחו"ל. בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את: מסכי הפרסום הענקיים על גבי בניין עזריאלי, מסכים בכל חנויות NIKE, FOOTLOCKER, קבוצת FOX, מסעדות מקדונלד'ס, אולפן החדשות 12 ועוד.
גיא ברעם, מנכ"ל קבוצת ברעם: "כקבוצת פרסום ועיצוב מובילה, אנו שמחים על ההזדמנות לשלב את המסכים הטכנולוגיים מהמתקדמים בעולם בתיאטרון בית ליסין ע"ש ברוך איבצ'ר, אשר ינעימו את זמנם של המבקרים הרבים ויאפשרו להם ליהנות מחוד החנית של חוויה טכנולוגית מרהיבה".
קבוצת ברעם הינה חלוצה של מדיום הפרסום בפורמט רחב ע"ג קירות, פיגומים וגשרים בישראל, כמו גם פרסום דיגיטלי ע"ג מסכי ענק, בקניונים ובלעדית בכל מתקני רשות שדות התעופה בישראל. זאת ועוד, הקבוצה עוסקת, באמצעות ברעם סיטי פרס, בפרויקטים בתחום העיצוב, הנראות, השילוט והדפוס בפורמט רחב בעולם המוסדי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה