נדל"ן ותשתיות

גבעתיים תגדל בכ-30 אלף תושבים? 11 אלף דירות בדרך

תכנית המתאר הכוללנית לגבעתיים מייצרת מסגרת של התחדשות עירונית, מגדילה משמעותית את אוכלוסיית העיר (מ-70 אלף תושבים לכ-100 אלף תושבים), תוך פיתוח כלים ייחודיים לתוספת שירותים ושטחים עירוניים
מערכת ice | 
גבעתיים (צילום מריו לוי)
הועדה המחוזית תל אביב, אישרה היום (שני) להפקדה את תכנית המתאר לגבעתיים, שכוללת בין היתר, תוספת של 11 אלף יחידות דיור. משרד האדריכלים ומתכנני ערים, נעמה מליס הוא שתכנן את תכנית המתאר. 
האדריכלית שירה גלייטמן, שותפה במשרד מליס אדריכלים ומתכנני ערים, שתכנן את תכנית המתאר: "תכנית המתאר הכוללנית לגבעתיים מייצרת מסגרת של התחדשות עירונית, מגדילה משמעותית את אוכלוסיית העיר (מ-70 אלף תושבים לכ-100 אלף תושבים), תוך פיתוח כלים ייחודיים לתוספת שירותים ושטחים עירוניים.

כל זאת לצד שמירה על האיכויות העירוניות הייחודיות של העיר ושמירה על האופי המקומי והאורבאני שלי, תוך העלאת איכות החיים של התושבים. התוכנית תוכננה בליווי ותיאום מלא עם הרשות המקומית והתושבים ובהובלת לשכת התכנון של מחוז תל אביב וכוללת תוספת מגורים, שטחי ציבור ותעסוקה, הרחבת מדרכות ומערכת תחבורה ציבורית, ושבילי אופניים.
כמו כן, זו מייצרת איזון בין תוכניות פינוי בינוי ובניה לגובה לתוכנית במסגרת תמ"א 38 זאת לצד הורדת חניות לחניונים תת קרקעיים במטרה לפנות שטחים שיעודדו הליכה ברגל. כן שטחי הציבור והשטחים הפתוחים יחוברו ע"י מערכת רציפה, ירוקה ומוצלת התומכת בהולכי הרגל. במקביל, תכננו תכנית לפי סעיף 23 לתמ"א 38, שעובדת יחד עם תכנית המתאר, והיא פורסמה להפקדה היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה