נדל"ן ותשתיות

רמלה בדרך למהפכה? צעד נוסף בדרך לפינוי-בינוי הענק

אב-גד אושרה הפקדת תב"ע בפרויקט שערי העיר רמלה. במסגרת הפרויקט ייהרסו 8 בניינים ובמקומם יוקמו 530 יחידות דיור ב-4 בנייני מגורים, שטחי מסחר בהיקף של כ- 2,500 מ"ר ומבני ציבור

 

מערכת ice | 
מתחם בן גוריון רמלה הדמיה
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת כי בהמשך להשלמת עסקה לרכישת פרויקט פינוי-בינוי ברמלה מחברת שערי העיר רמלה ביוני האחרון, קיבלה אישור מועצת העיר להפקדת התב"ע בפרויקט והשלמת כל התנאים אשר נדרשו מהחברה לצורך קבלת האישור כאמור בפרויקט שערי רמלה.
במסגרת הפרויקט ייהרסו 8 בניינים ובמקומם יוקמו 530 יחידות דיור ב- 4 בנייני מגורים על גבי קומות מסחר ובית כנסת חדש (מתוכן כ- 414 יח"ד שוק חופשי והיתרה לבעלי הקרקע) ושטחי מסחר בהיקף של כ- 2,500 מ"ר.
 
היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט עומד על כ-863 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) וחלקה של החברה הינו כ- 690 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
המתחם צפוי להיות מרושת על ידי תחבורה ציבורית: תחנת מטרו עתידית במרחק של כחמש דקות הליכה, קו רכבת קלה במרחק של כשלוש דקות הליכה, נתיב נסיעה ייעודי לתחבורה ציבורית, 'מהיר לעיר', שנמצא כעת בביצוע על רחוב הרצל, ותחנת רכבת ישראל נמצאת במרחק של 950 מטר.
 
בתום חודש אוגוסט, פרסמה החברה את תוצאותיה לחציון הראשון ולרבעון השני לשנת 2022. הכנסות החברה לחציון הראשון לשנת 2022 כמעט והוכפלו לכ-65.3 מיליון שקל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, לרבעון השני ההכנסות הסתכמו בכ-30.2 מיליון שקל, עלייה של כ-41.2%, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
החברה מכרה במהלך החציון הראשון לשנת 2022, 30 יח"ד בסך של כ- 77 מיליון שקל, לא כולל מע"מ (מזה 20 ביח"ד ברבעון הראשון לשנת 2022). לאחר מועד הדו"ח ועד למועד פרסומו נחתמו 8 חוזים נוספים למכירת יח"ד.
 
צבר הפרויקטים העתידי של החברה, בשלבים של ביצוע ותכנון, כולל מעל לכ- 3,600יח"ד אשר יכנסו לפעילות החברה בשנים הקרובות יחד עם פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית שהחברה בוחנת את היתכנותם במסגרת הפיתוח העסקי בחברה, אשר יבשילו ויגדילו משמעותית את צבר הפרויקטים העתידי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה