נדל"ן ותשתיות

אושרה תכנית פינוי בינוי רחבה בשכונה הוותיקה בכפר סבא

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה את תכנית התחדשות העירונית בשכונת כיסופים בכפר סבא, מתוך כך יבנו בשכונה 481 דירות חדשות
מערכת ice | 
אתר בניה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
מליאת הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה אישרה אמש (יום א') להפקיד את תוכנית ההתחדשות לשכונת כיסופים בכפר סבא. תוכנית ההתחדשות לשכונה שהוקמה במהלך שנות ה-50, משתרעת על שטח של 22 דונם, ברחובות יבנה, הרב גולד ותל חי.
 
התוכנית כוללת הריסת 160 יחידות דיור הקיימות כיום בשכונה ב-9 בניינים וותיקים, והקמת מתחם מגורי חדשני ועדכני, הכולל 481 יחידות דיור ב-9 בנייני מגורים חדשים, מבני ציבור, ביניהם מרכז קהילתי חדש  שני גני ילדים חדשים, בית כנסת, ושטח ציבורי פתוח וירוק.
התוכנית אשר תוכננה על ידי משרד האדריכלים "רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים" ומקודמת על ידי חברת "קבוצת גבאי" שנבחרה על ידי דיירי המתחם, כוללת גם את העצמת רשת השבילים הירוקים של כפר סבא, בנייה מחודשת של מרכז קהילתי, חניות תת קרקעיות, הסדרת צומת תל-חי יבנה, הרחב רחובות יבנה והרב גולד ושימור 106 עצים בוגרים. מבין 9 הבניינים החדשים הצפויים להיבנות, שניים יהיו בגובה של 22 קומות, כאשר שאר הבניינים יהיו בגובה של 6-10 קומות.
 
ראש העיר רפי סער: "במסגרת תנופת ההתחדשות העירונית, מקדמת העירייה מספר מתחמים ברחבי העיר, בין היתר בשכונות כיסופים, יוספטל, ששת הימים ועוד, ודואגת לספק לתושבי העיר בינוי נכון ומדויק, תוך איזון בין צורכיהם ורצונותיהם לבין הצרכים הציבוריים והסביבתיים. כל זאת תוך ליווי והקשבה לתושבים ומתוך ראייה רב מערכתית לחידוש מרקמי השכונות הוותיקות, לצד חיזוק איכות החיים ושמירת אופייה של כפר סבא כעיר ירוקה וקהילתית. נמשיך לקדם התחדשות עירונית ברחבי העיר כולה, למען רווחת תושבינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה