נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן הישראלית חתמה על עסקת ענק בגרמניה

להב אל.אר ממשיכה לצמוח ומגדילה את פורטפוליו נכסיה בגרמניה. חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת 4 נכסים המשרתים צורכי אוכלוסייה בגרמניה. החברה רוכשת מתחם ממשלתי, מרכז קניות ומרכזי שרות בתמורה מצטברת כוללת של כ-19 מיליון אירו
מערכת ice | 
בניין האיחוד האירופי בבריסל (צילום dimitrisvetsikas1969 / Pixabay)
להב אל.אר ממשיכה לצמוח ומגדילה את פורטפוליו נכסיה בגרמניה. חתמה על הסכמים מחייבים לרכישת 4 נכסים המשרתים צורכי אוכלוסייה בגרמניה. החברה רוכשת מתחם ממשלתי, מרכז קניות ומרכזי שרות בתמורה מצטברת כוללת של כ-19 מיליון אירו.
התשואה הממוצעת לעסקאות (CAP) עומדת על כ-8.87%, והתשואה הממוצעת להון העצמי עומדת על כ- 11.55%, במימון בנקאי לזמן ארוך, בריבית שנתית ממוצעת של כ-1.74% (ריבית נומינלית לא צמודה).
המתחם הממשלתי נרכש בתמורה לכ-12.3 מיליון אירו ומושכר במלואו לשוכר יחיד - לממשלת גרמניה, לזמן ארוך וכולל משרדים ובית מלון ; למתחם פוטנציאל לפיתוח נדל"ני לשימוש משרדים, מגורים, מסחר ומלון ; התשואה לעסקה (CAP) הינה כ-9.15%, כאשר התשואה להון העצמי צפויה לעמוד על כ-13.52%.
מרכז הקניות השכונתי נרכש בהשקעה מצטברת של כ-3 מיליון אירו, ממוקם בעיר BERNBURG בסמוך למרכז העיר וצירי תנועה מרכזיים ; להערכת החברה קיים בנכס פוטנציאל השבחה מהותי. בשלב הראשון, התשואה לעסקה (CAP) צפויה לעמוד על כ- 8.24% בשלב הראשון (כ- 9.68% בשלב השני), כאשר התשואה להון העצמי צפויה לעמוד על כ-10.82% בשלב הראשון (כ-28.98% בשלב השני).
כיום מרכז הקניות מושכר במלואו לשוכר יחיד - "רשת עשה זאת בעצמך" (D.I.Y.), עם חוזה שכירות עד תום שנת 2024 (ללא אופציה או אפשרות להארכה). במקביל, נחתמו הסכמים מחייבים עם מספר רשתות גדולות, מובילות וחזקות לשכור את כל השטחים בנכס, בשכ"ד שנתי גבוה מהותית, החל מתום שנת 2024, לתקופות ארוכות (עד לשנת 2039).
בנוסף, נרכשו 2 מתחמים המהווים מרכזים לשירותי דרך בתמורה של כ- 2.3 מיליון אירו, המושכרים לרשת המוסכים המובילה Mobi באמצעות A.U.T, עד ל- 30/06/2040, בשכ"ד דירה ממוצע שנתי של כ- 188 אלף אירו. התשואה לעסקה (CAP) צפויה לעמוד על כ-8.52%, כאשר התשואה להון העצמי צפויה לעמוד על כ-11.62%. שכ"ד השנתי בארבעת הנכסים מסתכם לכ-1.6 מיליון אירו בשלב הראשון וכ-2.1 מיליון אירו בשלב השני.
 
התשואה הממוצעת לעסקאות (CAP) צפויה לעמוד על כ- 8.87%, והתשואה הממוצעת להון העצמי צפויה לעמוד על כ- 11.55%. התקבל מימון מהבנקים לזמן ארוך באופן מצטבר של כ- 12.2 מיליון אירו, הלוואות non recourse, ללא קובננטים הקשורים לשווי הנכסים, לתקופות ארוכות ובריביות לא צמודות של כ- 1.74% ריבית נומינלית לא צמודה לשנה.
במקביל, אבי לוי יו"ר ובעל השליטה בחברה ממשיך להביע אמון בחברה ורכש בחודשיים האחרונים מניות החברה בהיקף של כ- 11.4 מיליון שקל. אבי לוי אמר: "אנו ממשיכים להגדיל פורטפוליו הנכסים המניבים המסחריים שלנו בגרמניה עפ"י האסטרטגיה בעסקאות יצירתיות בעלות פוטנציאל השבחה לפיתוח והגדלת שכ"ד שיניבו תשואה גבוהה לחברה ולמשקיעים ובתנאי מימון מצוינים. הנכסים מושכרים לשוכרים חזקים, לתקופות ארוכות, במקומות איכותיים, המשרתים את צרכי האוכלוסייה בגרמניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה