נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג' מחדשת את פתח תקווה ומצרפת שותפה

חברת הנדל"ן של האחים חג'ג' החלה במשא ומתן עם חברה נוספת בנוגע לפרויקט בתחום הפינוי -בינוי בשכונת עמישב באם המושבות, שם קיימת אפשרות לבנייה של כ-560 יחידות דיור נוספות, כ-4,300 מ"ר שטחי מסחר ושב"צ בשטח של כ-1,200 מ"ר
מערכת ice |  1
מימין צחי ועידו חג'ג' (צילום שי תמיר)
חברת חג'ג' נדל"ן הודיעה הבוקר (שני) כי חברת הבת של החברה, קבוצת חג'ג' התחדשות עירונית, מנהלת משא ומתן להתקשרות בהסכם לשיתוף פעולה עם צד ג'' וביחד עם חברת הבת בנוגע לפרויקט בתחום הפינוי -בינוי בשכונת עמישב בפתח-תקווה.
הפרויקט האמור עתיד להיבנות במתחם בשטח של כ-44 דונם הכולל כיום כ-213 יחידות דיור ב-8 בניינים ולהערכת החברה, המסתמכת על המדיניות הקיימת של ועדות התכנון והבנייה בתחום הפרויקט. קיימת אפשרות לבנייה של כ-560 יחידות דיור נוספות, כ-4,300 מ"ר שטחי מסחר ושב"צ בשטח של כ-1,200 מ"ר.

מלבד חתימת הצדדים על הסכם שיתוף פעולה ביניהם, התממשות ובניית הפרויקט כפופים להכרזה של מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית על תהליך שיכול לקחת המתחם כמתחם של פינוי בינוי, אישור תב"ע מתאימה על ידי הועדה המחוזית מספר שנים, הוצאת היתרי בניה מתאימים, דרישות נוספות שיועלו בעתיד מצד הרשויות לרבות בניית מטלות ציבוריות וכו'; וכן קבלת הסכמת בעלי הזכויות במתחם לביצוע הפרויקט, ברוב הנדרש על פי דין 4 וחתימתם על הסכמים מחייבים לביצוע הפרויקט.
בהתאם להוראות ההסכם המתהווה בין חברת הבת והשותף, הצדדים יחזיקו בחלקים שווים בחברת הפרויקט, כאשר כל ההחלטות, מכל מין וסוג שהוא, בנוגע לפרויקט ולשיתוף הפעולה בין הצדדים יתקבלו במשותף על ידי הצדדים. בנוסף, הצדדים יעמידו, בחלקים שווים ביניהם, את המימון והבטוחות שיידרשו לחברת הפרויקט, מעבר למימון חיצוני אותו תיטול.
עוד כולל ההסכם המתהווה מנגנונים מקובלים של זכות מצרנות, זכות סירוב ראשונה וזכות הצטרפות, וכן הסכמות לפיהן החברה תהא אמונה על שיווק הפרויקט בתמורה לתשלום השווה ל-1% מהכנסות הפרויקט ממכירת דירות. יודגש כי נכון למועד זה, אין כל וודאות כי ההסכם בין הצדדים ייחתם וגם אם ייחתם, אין כל וודאות שכלל התנאים שצוינו לעיל, ואשר נוגעים לעצם התממשות הפרויקט, אכן יתממשו ואין כל וודאות כי כלל התנאים שבהם תותנה כניסתם לתוקף של הסכמי הפינוי-בינוי שכבר החלו להיחתם עם הדיירים- אכן יתממשו, ולפיכך אין כל וודאות ביחס להוצאתו של הפרויקט אל הפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעוד עשרים שנה מהיום (ל"ת)
    ויוה 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור