נדל"ן ותשתיות

וילה שהייתה בבעלותה של מדונה נמכרת. המוכר: כלב

באחד מאתרי הנדל"ן באמריקה עלתה דירה שהייתה בבעלותה של הזמרת המפורסמת בסכום מטורף, הדיווחים באתרים בחו"ל מספרים כי המוכר: רועה גרמני
מערכת ice | 
מדונה (צילום פלאש 90)
אחוזה צצה למכירה ב-Multiple Listing Service של מיאמי לפני יומיים (חמישי) במחיר מבוקש של 31.75 מיליון דולר. הנכס בגודל 51 אלף רגל מרובע כולל מספר יחידות: בית ראשי בגודל 8,000 רגל מרובע של שטח מגורים עם 9 חדרי שינה ו-9 חדרי רחצה.
מדונה מכרה את הבית הזה לבעלים הנוכחי בשנת 2000 תמורת 7.5 מיליון דולר. הבית ממוקם בכתובת 3029 Brickell Ave, Miami, Fl 33129. בדרך כלל אתרי הכלכלה בארצות הברית לא מפרסמים כתובות בכתבות הנדל"ן כי הם מנסים לכבד את פרטיותו של המוכר. המקרה הזה קצת שונה. הבעלים של הבית הזה הוא לא אדם. המוכר של האחוזה במיאמי בשווי 31.75 מיליון דולר... הוא כלב מסוג רועה גרמני.
רועה גרמני בשם גונתר. מבחינה טכנית Gunther VI. כמו "גונתר השישי". ותאמינו או לא, האחוזה הזו מייצגת רק חלק מהשווי הנקי של גונתר. גונתר השישי שווה לכאורה חצי מיליארד דולר. אם הסיפור הזה נראה מוזר מדי מכדי להיות אמיתי, ב-24 השעות האחרונות הוא חזר על עצמו על ידי רשתות כולל NPR, People, Tampa Bay Times, CBS Miami ו-TMZ.
דיווח נוסף עלה באינטרנט לפני כמה שנים לפי האתר Yahoo Finance  ועוד אחד מה-LA Times בשנת 1999 שמתיישר עם העובדות. העובדות הבסיסיות לכאורה: גונתר השישי הוא הכלב-רבא של גונתר השלישי. גונתר השלישי היה בן לוויה האהוב של רוזנת גרמנייה עשירה בשם קרלוטה ליבנשטיין.
לפי מאמר מ-LA Times ב-1999, בתחילת שנות ה-90 גונתר השלישי היה בו-זמנית בן זוגה האהוב של לייבנשטיין וגם שחקן בלהקת ריקוד דיסקו גרמנית פופולרית. זה לא  צחוק. כשקרלוטה מתה ב-1992, גונתר השלישי ירש את כל האחוזה של הרוזנת. על פי תנאי צוואתה, הכסף יועבר ברציפות לצאצאי ובני הדם של גונתר. אז בשנת 1999, גונתר הרביעי ירש את מה שהיה אז הון של 200 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה