נדל"ן ותשתיות

רשות המסים חושפת לראשונה: זה הסיוע המיידי שניתן לקבל

פעילות קרן הפיצויים מס רכוש בחול המועד סוכות. נערכות  על ידי נציגי קרן הפיצויים פגישות עם ראשי ישובים בצפון, בהם היו פגיעות ברכוש במהלך החג, במטרה לבצע מעקב אחר הטיפול בנזקים ולשמוע מראשי הישובים כיצד ניתן להגביר את שיתוף הפעולה במתן המענה לתושביהם
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פעילות קרן הפיצויים מס רכוש בחול המועד סוכות נמשכת. עשרות צוותים של קרן הפיצויים מס רכוש, הכוללים גם שמאים ומהנדסים,  יצאו גם היום לישובים בהם נגרמו נזקים במשך שעות הלילה והבוקר מירי החיזבאללה.
במקביל, נערכות  על ידי נציגי קרן הפיצויים פגישות עם ראשי ישובים בצפון, בהם היו פגיעות ברכוש במהלך החג, במטרה לבצע מעקב אחר הטיפול בנזקים ולשמוע מראשי הישובים כיצד ניתן להגביר את שיתוף הפעולה במתן המענה לתושביהם. 

 הרשות חוזרת  וקוראת למי שנגרם נזק לרכושו, וטרם טופל על ידי נציגי הקרן,  להגיש תביעה מקוונת על נזק ישיר באתר האינטרנט taxes.gov.il  או לפנות למוקד  הרשות במספר 4954*
כך או כך, החטיבה לתכנון וכלכלה ברשות המסים ערכה ניתוח קצר על סמך נתוני הדיווחים של עוסקים מורשים למערכת מע"מ בתקופה שמחודש יולי 2023 עד יוני 2024, בהשוואה לתקופות דיווח מקבילות של שנה קודמת. הסקירה נערכה ומוצגת לציבור על רקע ההשפעה של האירועים הביטחוניים והמדיניים המתרחשים בעקבות מתקפת ה-7 באוקטובר 2023 על כלכלת ישראל.
מהסקירה עולה, בין היתר, כי מגמת ההתאוששות של עסקים בישראל, שעליה דווח בסקירה הקודמת, התמתנה. שיעור העסקים שחוו ירידה במחזורי הפעילות – אשר עומד על קצת פחות מ-50% בתקופות של פעילות כלכלית רגילה, עמד בחודשים מאי-יוני 2024 על 56.7%. זאת, לאחר שעלה ל- 60% ו- 62%, בהתאמה, בתקופות הדיווח ספטמבר-אוקטובר 2023 ונובמבר-דצמבר 2023, וירד ל-55.2% ו-52.8%, בהתאמה, בתקופות הדיווח ינואר-פברואר 2024 ומרץ-אפריל 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה