נדל"ן ותשתיות

מהפכה בהתחדשות העירונית: איזה משרד יחסי ציבור נבחר למכרז החשוב?

משרד “אורלי כתב יחסי ציבור” זכה במכרז לניהול יחסי הציבור והסושיאל מדיה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. המשרד מתמחה בייעוץ תקשורתי בתחום הנדל”ן, התשתיות והכלכלה, ומלווה גופים ציבוריים ופרטיים
מערכת ice |  1
נדלן-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
משרד "אורלי כתב יחסי ציבור" זכה במכרז לניהול יחסי הציבור והסושיאל מדיה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. מדובר במשרד מוביל בתחום הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור, המתמחה בניהול דוברות, משברים, וניהול תוכן במדיות החברתיות עבור חברות וגופים בתחומים כמו נדל"ן, תשתיות וכלכלה.
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית היא הגוף המרכזי הממונה על קידום והסדרת ההתחדשות העירונית בישראל, בהתאם לחוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית משנת 2016. הרשות עוסקת בקידום פרויקטים לשיפור המרחב העירוני והגדלת היצע הדיור, תוך התמודדות עם חסמים רגולטוריים ומשפטיים. בין השאר, הרשות מפעילה כ-50 מינהלות להתחדשות עירונית בערים ברחבי הארץ ומספקת פתרונות ליזמים ולרשויות מקומיות על מנת לזרז תהליכים ולקדם מיזמים חדשים.

אורלי כתב מנכ"לית ובעלים אורלי כתב ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור (צילום: יח"צ)
משרד "אורלי כתב יחסי ציבור" נבחר בעקבות ניסיונו הרב והצלחותיו בתחומים אלו. המשרד היה מהראשונים לספק ייעוץ תקשורתי לגופים המתמחים בהתחדשות עירונית, וכיום הוא מלווה לקוחות ממשלתיים, רשויות מקומיות וחברות עירוניות לצד חברות פרטיות וציבוריות בתחום הנדל"ן. בנוסף, הוא מייעץ לאנשי מקצוע בתחומים נלווים כמו עריכת דין, שמאות מקרקעין ואדריכלות.
הזכייה במכרז מחזקת את מעמדו של המשרד כמוביל בתחום התקשורתי בשור הנדל"ן וממחישה את האמון שהוא מקבל מגופים ממשלתיים חשובים. המשרד צפוי לנהל את אסטרטגיית התקשורת והסושיאל מדיה של הרשות, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לתחום ההתחדשות העירונית ולקדם את מטרות הרשות בהשגת פרויקטים מוצלחים לשיפור פני הערים בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנתיים היחסי ציבור שהם עושים מסתבר זה רק לעצמם
    קוקרצה 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו כתבה מטעם פחחח
    סגור