נדל"ן ותשתיות

רוטשטיין נדל"ן: ביקושי יתר של 265 מיליון שקל לאג"ח; גייסה 90 מיליון

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של רוטשטיין נדל"ן; בעקבות הביקושים הגבוהים, השלב המוסדי נקבע בריבית שנתית צמודה של 3.45% במח"מ של כ-4.85 שנים
מערכת ice | 
אבישי בן- חיים, מנכל חברת רוטשטיין (צילום רז רוגובסקי)
חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ לייזום ובנייה למגורים השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה י"ג (סדרה חדשה). החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-265 מיליון שקל בשלב המוסדי. החברה בחרה לגייס בשלב זה כ-90 מיליון שקל. השלב הציבורי של הנפקת האג"ח יתקיים מחר (חמישי).
אגרות החוב מדורגות על ידי חברת מידרוג בדירוג A2.il עם אופק יציב ומגובות בשעבוד ראשון על נכס מניב – מרכז מסחרי בקדימה צורן המשוערך בשווי של כ-116 מיליון שקל עם תפוסה גבוהה של 99%.

החברה הציעה איגרות חוב בריבית צמודה במח"מ של כ-4.85 שנים; מועד הפירעון הסופי יהיה בינואר 2030. בעקבות ביקושי היתר בהנפקה השלב המוסדי ננעל בריבית שנתית צמודה של 3.45% (מרווח של כ-155 נקודות מעל אג"ח ממשלתי במח"מ דומה).
החברה עוסקת בייזום תכנון ובניה של כ-120 פרויקטים בהיקף כולל של כ-25,400 אלף יחידות דיור (חלק החברה כ-13,000 אלף יחידות דיור), מתוכם כ-2,200 יחידות דיור הנמצאות כיום בשלבי ביצוע ושיווק. להערכת החברה, עד לסוף שנת 2027 הכנסותיה יגיעו לכ-6 מיליארד שקל; הרווח גולמי יעמוד על כ-1.1 מיליארד שקל (חלק החברה). 
אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, מצד שורה של גופים מוסדיים מובילים, המבטאת פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה, בפעילותה העסקית ובחוסנה הפיננסית. תמורת ההנפקה תשמש למחזור חוב ותתמוך בהמשך יישום התכנית העסקית להרחבת היקפי הפעילות של החברה, במסגרתה כבר כיום אנו מעורבים בביצוע ותכנון של כ-120 פרויקטים עם למעלה מ-25 אלף יחידות דיור שיבשילו בהדרגתיות לבנייה לאורך השנים הבאות, לצד המשך פיתוח הזרועה המניבה של רוטשטיין, בדגש על הקמת מרכזים מסחריים שכונתיים ומרכזים לוגיסטיים, בשטח כולל של כ-120 אלף מ"ר (חלק החברה)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה