נדל"ן ותשתיות

ההצלחה הישראלית בבנייה לגובה: פרויקטים בולטים זכו בפרסים בינלאומיים

בכנס המועצה לגורדי שחקים בלונדון ופריז הוצגו ארבעה פרויקטים ישראליים שהוזכרו כמצטיינים, והאדריכל גיל שנהב קיבל תואר עמית על תרומתו המיוחדת לתחום הבנייה לגובה והעירוניות בישראל
מערכת ice | 
אתר בנייה-אילוסטרציה AI
בכנס העולמי של המועצה לגורדי שחקים ובנייה עירונית (CTBUH), שנערך בין ה-23 ל-27 בספטמבר בלונדון ופריז, ישראל זכתה להצלחה רבה. במהלך הכנס, הוכרזו ארבעה פרויקטים ישראליים כזוכים בפרסים ובתארי כבוד לשנת 2024, מה שמצביע על ההתקדמות המרשימה של התכנון האדריכלי בישראל.
בקטגוריה של מגדלים מתחת ל-100 מטר, נבחר פרויקט Limited Edition של קבוצת אביב ברמת אביב, המייצג את החדשנות והעיצוב המתקדם של ישראל. בנוסף, פרויקטים כמו One Tower של רוגובין-אקרו ו-Discount Group Campus בראשון לציון זכו בפרסים על המעטפת הבנייתית המצוינת שלהם.

דפנה פישל דנית שנהב מיכל אליצור וגיל שנהב ממשרד כנען-שנהב אדריכלים בעת קבלת תואר עמית כבוד לגיל שנהב (צילום: כנען שנהב אדריכלים)
בתוך כך, שלושה פרויקטים ישראליים נבחרו בקטגוריית הבניין הטוב ביותר במזרח התיכון ואפריקה, ביניהם מגדלי DA VINCI בתל אביב. האדריכל גיל שנהב, יו”ר CTBUH-ISRAEL, קיבל תואר עמית (Fellow) על תרומתו המיוחדת לקידום התחום והחשיפה לידע בבנייה לגובה.

צילום: יח"צ
המשלחת הישראלית לכנס, בראשות אינג’ ישראל דוד ושנהב, מנתה 111 משתתפים, שהיוו את אחת מהמשלחות הגדולות בכנס. המשלחת כללה אדריכלים, מהנדסים ויזמים, והציגה את החדשנות הישראלית בתחום הבנייה העירונית, תוך שיתוף פעולה עם הקהילה הבינלאומית.
אדריכל גיל שנהב מציין: "בעולם יש הערכה רבה לתכנון האדריכלי וההנדסי שלנו, רואים כיצד המשלחות הישראליות לכנסים השנתיים הן גדולות ומגוונות והישראלים פעילים מאוד בכל ענפי הכנס השונים. פועל יוצא להערכה בא לידי ביטוי בנוכחות של האדריכלים והמהנדסים הישראלים ברשימת הזוכים בפרסים היוקרתיים ביותר בחלק ניכר מקטגוריות התכנון בשנים האחרונות. החשיפה והשיח מול אדריכלים ומהנדסים בינלאומיים מאפשרת לנו לקבלת זווית ראייה חדשה וחשיפה למתודות תכנון חדשות. מדובר בחוויה מעשירה אשר מציבה את ישראל בשורה אחת עם מדינות מובילות בתכנון והקמת פרויקטים מודרניים ובעלי תרומה ייחודית לעולם האדריכלי, למצוינות ההנדסית ולנוף האורבני המקומי".

אדריכל גיל שנהב (צילום: גיא גלעד)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה