נדל"ן ותשתיות

איילת שקד מובילה: קרדן נדל"ן משקיעה 62 מיליון שקל בקרית אתא

קרדן נדל"ן זכתה במכרז להקמת 183 יחידות דיור בקרית אתא. הפרויקט יכלול בניינים בני עד 7 קומות וישלם סכום כולל של כ-62 מיליון שקל. החברה מחויבת להשלים את הבנייה בתוך חמש שנים
מערכת ice |  1
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
קרדן נדל"ן זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) להקמת פרויקט מגורים בשכונת האבוקדו בקרית אתא, בתמורה של כ-62 מיליון שקל. הפרויקט יכלול 183 יחידות דיור, עם תב"ע מאושרת, ויתפרס על שטח של כ-16 דונם במרכז השכונה.  
החברה תשלם 30.2 מיליון שקל עבור הקרקע, בנוסף להוצאות פיתוח בסך 32.2 מיליון שקל. לפי תנאי המכרז, רמ"י צפויה להעביר את החזקה בקרקע לקרדן נדל"ן בתוך 20 חודשים ממועד הזכייה, והחברה מחויבת להשלים את הבנייה בתוך חמש שנים. הבנייה תכלול דירות בנות 3-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז ב-8 בניינים, כל אחד בגובה של עד 7 קומות.  
איילת שקד, יו"ר קרדן נדל"ן, ציינה כי החברה רואה את עצמה אחראית לחזק את האזור, במיוחד בזמן שהצפון מתמודד עם מציאות ביטחונית מורכבת. לדבריה, הפיתוח והבנייה י contribו ליציבות הכלכלית והחברתית של תושבי האזור.
קרדן נדל"ן, שנמצאת בבעלות קרדן ישראל ומנוהלת על ידי עמוס דאבוש, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ומחזיקה נכסים מניבים. החברה פעילה בערים רבות בארץ, כולל ירושלים, תל אביב, אשדוד וחיפה, ומספקת שירותי בנייה לפרויקטים מגוונים.
איילת שקד, גם הוסיפה: "דווקא בזמן שהצפון מתמודד עם מציאות ביטחונית מורכבת, יש לנו אחריות להמשיך ולחזק את האזור על ידי פיתוח ובנייה שיתרמו ליציבות הכלכלית והחברתית של תושביו. גם קריית אתא נפגעה ישירות מהטילים, ואנו רואים חשיבות עליונה בהקמת דירות מודרניות עם ממ"דים בעיר, כדי להבטיח את ביטחונם האישי של התושבים".         
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שהזכרתם לי את גב שקד המעוררת חלחלה..
    יעקב 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאחל לה הצלחה.
    סגור