נדל"ן ותשתיות

פרויקט היוקרה של רמת גן עולה שלב: מאות דירות חדשות בדרך

חברות הנדל"ן צמח המרמן וקפיטל פלטינום מכריזות על התקדמות משמעותית בתוכנית פינוי בינוי במרכז רמת גן. 80% מבעלי הדירות הוחתמו בפרויקט שיביא לבניית כ-250 דירות חדשות בעיר
מערכת ice | 
פינוי בינוי ברמת גן (צילום סימפלקס)
חברות הנדל"ן צמח המרמן וקפיטל פלטינום מדווחות הבוקר (שני), על התקדמות משמעותית בהוצאתו לפועל של פרויקט הפינוי בינוי במתחם בן גוריון בלב העיר רמת גן. בפרויקט טמון פוטנציאל בנייה של כ-250 יחידות דיור חדשות.
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מעל ל-80% מבעלי הדירות בבניינים ברחוב בן גוריון 261-265 ומשלושת מבני שיכוני הרכבת בשכונת תל גנים בעיר, כבר חתמו על ההסכם מול היזמיות. במקום הבניינים הישנים ייבנה מתחם מעורב שימושים שיכלול כ-150 דירות חדשות בתמהיל מגוון בשני מגדלים מדורגים בני 18 קומות לערך, כמו גם שטחי מסחר בקומות הקרקע ושטחים שיוקצו לטובת הציבור.
צמח המרמן וקפיטל פלטינום נמצאות במשא ומתן לצירוף מבנים ממגרשים סמוכים שבהם עוד 53 יח"ד בבנייה רוויה וצמודת קרקע. במידה והמו"מ יבשיל, תתוכנן תכנית התחדשות עירונית למתחם בשטח כולל של כ-6 דונם התחום בין הרחובות בן גוריון, הפורצים, דרך רבין וגדעון. לתוכנית זו יש פוטנציאל להגיע לכ-250 דירות.
לדברי גילי פייגלין ברנדס, סמנכ"לית התחדשות עירונית בצמח המרמן: "חלק ניכר מדיירי מתחם בן גוריון כבר חתמו איתנו. אנו ממשיכים להתקדם במגעים מול בעלי הדירות האחרים במתחם ומאמינים שבחודשים הקרובים הם יצטרפו לפרויקט, כך שבעוד כחצי שנה נוכל להגיש את התכנון המפורט לאישור הוועדה המקומית. כל הצדדים מבינים את היתרונות של תכנון התחדשות עירונית מתחמית, שתאפשר שימושים מעורבים, פיתוח סביבתי ושטחים ציבוריים".
אילן אברהמי מנכ"ל קפיטל פלטינום, מסר בתגובה: "מיקומו האסטרטגי של הפרויקט בין שכונת תל גנים היוקרתית לבין פארק גבעתיים בכניסה הדרומית לציר בן גוריון הראשי ברמת גן, עתיד להיות החזית של העיר מכיוון זה ובהתאם אנו נשקיע את מירב המשאבים לתכנן את הפרויקט באופן שישקף זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה