נדל"ן ותשתיות

הפרויקט החדש בקרית מוצקין: השקעה של 470 מיליון שקל

דניה, מקבוצת לפידות קפיטל, זכתה בחוזה להקמת פרויקט דיור מוגן בקרית מוצקין עבור רשת "עד 120", בפרויקט שיכלול שני מגדלים עם 360 יחידות דיור

מערכת ice | 
הדמיה (צילום אלכס לובימוב)
חברת דניה, מקבוצת לפידות קפיטל, קיבלה את ההזדמנות להוביל את פרויקט הדיור המוגן החדש של רשת "עד 120" בעיר קריית מוצקין, בהשקעה של כ- 470 מיליון שקל. הפרויקט, המצטרף למיזם נוסף של דניה עבור הרשת במרכז העיר מודיעין, יכלול שני מגדלי מגורים בני 12 קומות עם קומת חניון תת-קרקעי בכל אחד מהם, ויכיל כ-360 יחידות דיור.
בנוסף ליחידות הדיור, יכלול הפרויקט גם שטחים ציבוריים נרחבים, כגון בית כנסת, בריכת שחיה, ואודיטוריום, אולם קולנוע, מסעדה, מטבח, שטחי מסחר ומחלקה סיעודית. הכל במטרה להעניק לדיירים רווחה מקסימלית ונוחות גבוהה. תכנון הפרויקט מתמקד ביצירת סביבה מתקדמת ומפנקת לדיירים, עם דגש על פתרונות סיעודיים מתקדמים ואזורי פנאי נרחבים.
העבודות צפויות להימשך כ-42 חודשים ממועד קבלת צו התחלת העבודה. ההשקעה בפרויקט מעידה על התחייבות החברה לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום הבנייה והפיתוח של דיור מוגן. מדובר בחידוש משמעותי בתחום, עם ציפייה להביא ערך מוסף לתושבי האזור ולספק פתרונות דיור איכותיים ומתקדמים בכל הנוגע לנוחות ורווחת הגיל השלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה