נדל"ן ותשתיות

עסקה של 46 מיליון דולר: ענקית ההשקעות הישראלית חוברת ליונדאי

חברת ההשקעות הישראלית פרופימקס, מכריזה על רכישה נוספת מעבר לים. החברה רכשה בהשקעה כוללת של 46 מיליון דולר נכס לוגיסטיקה ותעשייה בארה"ב, אשר מושכר לאחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם
מערכת ice | 
דירות בארהב (צילום Freepik)
חברת ההשקעות הישראלית פרופימקס, המתמחה בהשקעות אלטרנטיביות, הודיעה שהשלימה היום (שלישי) רכישה של נכס תעשייה ולוגיסטיקה בארה"ב. החברה חושפת שהנכס הממוקם במדינת ג'ורג'יה, נרכש ביחד עם Spaulding & Slye Investments (SSI), אחת משותפותיה האסטרטגיות באמריקה.
הנכס הנרכש, נחנך השנה והוא כולל מבנה תעשייה ולוגיסטיקה והוא נפרש על שטח כולל של של כ-112 אלף רגל רבוע (10.5 אלף מ"ר). בתום השלמת הרחבתו, צפוי המתחם הנרכש לכלול שטחי תעשייה ולוגיסטיקה בהיקף כולל של למעלה מ-325 אלף רגל רבוע (כ-30 אלף מ"ר).
הנכס נמצא בסמוך מפעלים גדולים ובקרבה לאחד הנמלים הגדולים ביותר בדרום-מזרח ארה"ב. באזור פועלת גם יונדאי שמהווה אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. היקף העסקה, עומד על סכום כולל של 46 מיליון דולר. במקביל מפרופימקס נמסר שהחברה ממשיכה לפעול להרחבת השקעותיה במגזר התעשייה והלוגיסטיקה, זאת לצד פיזור במגוון סקטורים דומיננטיים נוספים, בין היתר, מולטיפמילי (Multifamily); נכסים מסחריים ועוד. 

אלחנן רוזנהיים מייסד ומנכל פרופימקס, קרדיט: אייל טואג 
אלחנן רוזנהיים, מייסד ומנכ"ל פרופימקס, מסר כי "אנחנו בעיצומה של תקופה כלכלית שמביאה עימה הזדמנויות עסקיות מעניינות במיוחד עבור מנהלים מקצועיים, עם היכרות קרובה של שוק הנדל"ן. בזכות ההתמחות הייחודית של השותף האסטרטגי שלנו, התאפשרה לנו גישה להשקעה יוצאת דופן זו, שמגלמת פוטנציאל לתשואות אופורטוניסטיות בנטרול הסיכון שבדרך כלל מתלווה אליהן".
רוזנהיים, המשך בדבריו ואמר: "שלהם מושפע מהסביבה הכלכלית המורכבת ולא בהכרח היו מוצעים למכירה בתנאים אחרים. ההתחייבויות שגייסנו לקרן הן  Dry Powder(הון זמין להשקעה) שנצבר ועומד לרשות פרופימקס ומאפשר לקרן להעמיד את סכום ההשקעה באופן מיידי, באופן שמקנה לנו יכולת תגובה מהירה להזדמנויות שמייצר לנו ולשותפינו האסטרטגיים בשוקי היעד יכולת תגובה מהירה וכוח מיקוח במשא-ומתן מול בעלי הנכסים – יתרון משמעותי בפוזיציות שאנו מזהים כאיכותיות או כאלו שמגלמות אפסייד משמעותי. השכלנו להשקיע באחריות לאורך משברי עבר מתוך הבנה כי בנקודות זמן אלו נולדות ההשקעות הטובות ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה