נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בדרך: העיר המבוקשת מתחדשת | כל הפרטים

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון משווקים מכרז במסלול "דיור במחיר מטרה" לבניית 453 יחידות דיור ב-3 מתחמים בבנייה רוויה באשדוד.  המגשים מיועדים למגורים בבנייה רוויה כחלק מתוכנית "אצטדיון רובע א' באשדוד" המתפרשת על כ-37 דונם בצפון אשדוד
מערכת ice |  4
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון משווקים מכרז במסלול "דיור במחיר מטרה" לבניית 453 יחידות דיור ב-3 מתחמים בבנייה רוויה באשדוד. המגרשים המשווקים במכרז מיועדים למגורים בבנייה רוויה כחלק מתוכנית "אצטדיון רובע א' באשדוד" המתפרשת על כ-37 דונם בצפון אשדוד, על שטח האצטדיון הישן והרצועה הסמוכה בין הרחובות הראשונים, ז'בוטינסקי והסתדרות ברובע א'.
המגרשים הינם חלק משכונת מגורים בת כ-974 יחידות דיור במבני מגורים בני 10-24 קומות שבחלקם חזית מסחרית בקומת הקרקע. השכונה ממשיכה את מרקם המגורים הגובל בה עם קשר למערך רציף של שטחי ציבור ירוקים וכוללת שטחים למוסדות ומבני ציבור, תשתית דרכים ושטחים ציבוריים פתוחים.
על פי ההודעה הרשמית של רמ"י, התחרות במכרז תהיה על ההצעה הגבוהה ביותר עבור הקרקע או לפי שיטת מקסום רווחים הכל בהתאם להוראות שיפורטו בתנאי המכרז. בנוסף, השיווק מתנהל בהתאם לקובץ ההחלטות של מועצת מקרקעי ישראל על פיו ניתנת הנחה ממחיר הדירה עבור יחידות דיור המיועדות להימכר לזכאים והכל בכפוף לתנאי המכרז.  
על המגרשים חלה תוכנית יעוד המגרשים הינו בנייה רוויה למגורים, יתר פרטי המכרז יפורסמו בחוברת המכרז. עוד מציינת רשות מקרקעי ישראל, כי מלבד הסכום שיוצע עבור הקרקע, ישלם הזוכה במכרז הוצאות פיתוח והוצאות פיתוח נוספות למשרד, הכל כמפורט בחוברת המכרז.
המכרז מיועד ליזמים, קבלנים וחברות בלבד אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור. לצד זאת, מציינת רמ"י כי באשר לזכאים (רוכשי הדירות), מידע רלוונטי בדבר ההגרלות מתפרסם באתר של משרד הבינוי והשיכון. על פי ההודעה הרשמית של רמ"י, המועד האחרון להגשת הצעות הינו ה-2.12.24 בשעה. על המציעים להתעדכן באתר רמ"י בגין כל שינוי במכרז עד למועד סגירתו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי הכוניפינה
    יו בא לי לגור באשדוד 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בא לי לעבור לגור שם.
    סגור
  • בטוח שאשדוד תקבל אותך בברכה (ל"ת)
    רונלי הכוניפית 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • אז תעברי! (ל"ת)
    ימכלועה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • אז תעברי! (ל"ת)
    ימכלועה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור