נדל"ן ותשתיות

רונן יפו חוגג: המכירות של דונץ אלעד זינקו מתחילת השנה פי 5

חברת דונץ אלעד, הפועלת בשוק הנדל"ן בישראל, מסכמת את המחצית הראשונה של השנה עם המשך הצמיחה וזינוק מרשים ברווחים ובהכנסות. המנכ"ל רונן יפו: "החברה נהנית מאיתנות פיננסית והיא ערוכה בצורה מיטבית להמשך צמיחה ופיתוח"
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכל אלעד ישראל מגורים החדשה (צילום סיון פרג', דמיטרי לאנוביץ')
חברת דוניץ אלעד העוסקת בייזום, תכנון, בנייה ושיווק בעיקר של פרויקטים למגורים, פרסמה הבוקר (חמישי), את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של השנה. בנתוני הדו"ח החברה מציגה זינוק בהכנסות וברווחים כאחד.
הכנסות החברה ממכירת דירות ומתן שירותי בניה הסתכמו לתקופת החציון הראשון לשנת 2024 בכ-109 מיליון שקל. בהשוואה לנתוני השנה שעברה, היקף מכירת הדירות זינק פי 5 מתחילת השנה והגיעו לסכום כולל של 366 מיליון שקל.
הרווח הגולמי לפני הפחתת עודף עלות רכישת אלעד בחציון הראשון של השנה הסתכם ב-31 מיליון שקל, המהווה כ-28% מההכנסות, לעומת רווח גולמי של כ-42 מיליון שקל המהווה כ-21% מההכנסות בחציון המקביל אשתקד.
למרות המצב ששוק הנדל"ן נקלע אליו בשל המלחמה והתייקרות תשומות הבנייה בשנים האחרונות, החברה הצליחה לשמור על יציבות בשיעור הרווח הגולמי מההכנסות. דוניץ אלעד רשמה עלייה ברווח הנקי כאשר במהלך החציון הוא הגיע לסכום כולל של 4 מיליון שקל לעומת 100,000 שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה.
רונן יפו, מנכ"ל  דוניץ אלעד מסר: "למועד פרסום הדו"ח אנו עדים לעלייה בביקושים, אשר ביחד עם פרויקטים שהבשילו לשיווק, הביאו למכירות בהיקף של כ-366 מיליון שקל, המהווה אינדיקציה למגמת הגידול הצפויה בהכנסות החברה בשנים הקרובות. החברה מחזיקה כיום בצבר גדול ומשמעותי של כ-32 פרויקטים וקרקעות בשלבים שונים של פיתוח והבשלה לבניית כ-13,000 יח"ד".
יפו, המשיך בדבריו ואמר כי: "החברה נערכת להאצה בשיווק כלל הפרויקטים ושמה דגש משמעותי על פרויקטי התחדשות עירונית הכוללים בנייה של מתחמי מגורים גדולים בהם אלפי דירות מתוכננות. החברה נהנית מאיתנות פיננסית והיא ערוכה בצורה מיטבית להמשך צמיחה ופיתוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה