נדל"ן ותשתיות

אייל גולן לא מוותר על החוזה: זה הבית המטורף בו יגור

למרות הפרידה מדניאל גרינברג, גולן החליט לא לבטל את חוזה השכירות ועבר לבדו לבית הגדול בכפר הנגיד. החלטה זו עוררה תהיות בקרב מקורביו, שתהו כיצד יתמודד הזמר עם המרחב העצום כשהילדים מגיעים לביקור רק פעם בשבוע
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
אייל גולן, אחד מהזמרים המובילים בישראל, מוצא את עצמו בתקופה של שינויים משמעותיים, לא רק בחייו האישיים אלא גם במקום מגוריו, אחרי הפרידה המתקושרת מזוגתו דניאל גרינברג עמה ניסה קאמבק שלא צלח, כעת הוא עובר לבית חדש, לבד.
לאחרונה, גולן עזב את ביתו ברחובות, שהיה קרוב לאמו רונית, ועבר למתחם מרשים בכפר הנגיד. הבית החדש, עם בריכה גדולה ומשק ענק, היה אמור לשמש כקן משפחתי עבורו, בת זוגו לשעבר דניאל גרינברג, וילדיהם המשותפים רון ומיאל. אולם, הגורל התערב בתוכניות אלו כאשר הזוג נפרד ממש לפני המעבר המתוכנן.


על פי הפרסום ב-TMI, למרות הפרידה, גולן החליט לא לבטל את חוזה השכירות ועבר לבדו לבית הגדול בכפר הנגיד. החלטה זו עוררה תהיות בקרב מקורביו, שתהו כיצד יתמודד הזמר עם המרחב העצום כשהילדים מגיעים לביקור רק פעם בשבוע. 

בעוד גרינברג, בת זוגו לשעבר, נהנית מחופשה יוקרתית בצרפת עם בן זוגה החדש, ריצ'רד אורלינסקי, גולן מבצע מהלך מפתיע נוסף. כפי שפורסם ב-ICE לאחר חודשיים בלבד בביתו החדש בכפר הנגיד, הזמר שכר וילת פאר עם בריכה בקיסריה. אך זהו אינו מעבר קבוע, אלא מהלך אסטרטגי הקשור לקריירה המוזיקלית שלו. הווילה בקיסריה תשמש את גולן כבסיס זמני למשך שבועיים, תקופה במהלכה הוא צפוי להופיע ב-12 הופעות קיץ באמפיתיאטרון קיסריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קנאים
    אש 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכל הקנאים בזמר המצליח .זה בסדר . תמשיכו לקנא ולאכול את הלב . איל העם אוהב אותך
    סגור