נדל"ן ותשתיות

בן גביר וסמוטריץ' מותקפים: "אלפי פלסטינים נכנסים לעבוד בישראל"

לאחר גל הפיגועים שתוקף ביהודה ושומרון, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב אמר: ""אלפי עובדים פלסטינים נכנסים לעבוד בישראל במפעלים חיוניים כבר חודשים. אתמול ראינו את המחיר לכך"
מערכת ice |  1
אתר בניה (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
בעקבות הפיגוע שהתרחש אתמול ביישוב קדומים, בו נרצח אזרח. יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, בקריאה לבחון מחדש את חידוש רישיונות העבודה של עובדים פלסטינאים למפעלים חיוניים.
כזכור, בתחילת המלחמה אישרה הממשלה, את כניסתם של אלפי עובדים פלסטינאים לעבודה במפעלים חיוניים בצפון, בדרום וביהודה ושומרון. ענף הבניה והשיפוצים לא קיבל היתר דומה להעסקה וזאת בעקבות "הסגר" שהוטל על עובדים פלסטינאים, שלא יוכלו להיכנס למרות אישור עבודה לישראל.
יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב אמר: "אלפי עובדים פלסטינים נכנסים לעבוד בישראל במפעלים חיוניים כבר חודשים. אתמול ראינו את המחיר לכך" וגם הוסיף "בקרוב אנו נסגור שנה של סגר בכל הנוגע לעובדים פלסטינאים. אני קורא לו "הסגר הפרוץ", בדיוק כמו גדר המערכת בה עוברים אלפי שבחים מידי יום לעבודות בנייה ושיפוצים לא חוקיות גם הסגר הזה שעושה איפה ואיפה בין קהל המצביעים ביהודה ושומרון של סמוטריץ' ובן גביר לעובדי הבניין והשיפוצים ברחבי ישראל". 
בהתאחדות קבלני השיפוצים קוראים לממשלת ישראל, להכפיל את מכסת העובדים הזרים ומבקשים לפעול מיידית עקב הפיגועים האחרונים, והעידר של פתרון לידיים עובדות קרוב לשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן גביר, סמוטריץ ונתניהו זה בלוף. רעש וצילצולים
    ישראבלוף 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשנים ללא גבול והעולם כמנהגו ממשיך. כל ציוצי בן גביר הביאו רק יותר פשע ותאונות
    סגור