נדל"ן ותשתיות

בהיקף של כ-800 מיליון שקל: איפה ייבנו מאות דירות חדשות?

אב-גד, המתמחה בייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, השלימה התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי בהיקף של 180 יחידות דיור בפתח תקווה. החברה מנהלת מו"מ עם בעלי זכויות נוספים על מנת להרחיב את הפרויקט ל-480 יחידות דיור
מערכת ice | 
התחדשות עירונית (צילום shutterstock)
אב-גד השלימה הסכמות לפרויקט פינוי-בינוי נוסף בפתח תקווה. הפרויקט יכלול כ-180 יחידות דיור חדשות במקום שישים כיום; 120 יחידות דיור ישווקו על ידי החברה. הפרויקט יתפרש על הרחובות דוד וולפסון 40 ו-42 וסביון 19 ו-21. ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות ב-296 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), בעוד שההוצאות הישירות צפויות להיות כ-240 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
החברה פועלת להרחבת הפרויקט במתחם ונמצאת במגעים מתקדמים עם בעלי הזכויות לקרקעות נוספות באותו אזור, במטרה להגדיל את היקף הפרויקט לכ-480 יחידות דיור, מתוכן כ-320 שישווקו על ידה. ההכנסות מהמתחם המורחב צפויות להגיע ל-791 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), עם הוצאות ישירות צפויות של כ-639 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
כמו כן, החברה החלה לאחרונה בבניית פרויקט חדש ברחוב אנילביץ 7-9 בפתח תקווה, במקום הבניינים הישנים שנהרסו. הפרויקט יכלול 36 יחידות דיור חדשות. 
בנוסף, החברה נערכת לתחילת עבודות בפרויקט גולומב 5 ברמת השרון, לאחר קבלת היתר בנייה ופינוי הדיירים, עם תכנון להקמת 27 יחידות חדשות.

היתר בנייה נוסף שהתקבל בחברה הוא לפרויקט החיי"ל ברעננה, שבו יוקמו 65 יחידות דיור חדשות במקום 24 הקיימות.
אב-גד החזקות עוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית. עו"ד ראם רצון מנכ"ל החברה, מסר: "החברה ממשיכה לבסס ולחזק את מעמדה כחברה מובילה בתחום ההתחדשות העירונית, עם פרויקט נוסף בפתח תקווה, ומתמקדת בהגדלת צבר הפרויקטים להתחדשות עירונית בכל רחבי הארץ וכל זאת לשיפור איכות החיים של תושבי המקום וחזות השכונה והעיר בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה