נדל"ן ותשתיות

לקראת מתקפה איראנית: מיכלי החומרים המסוכנים במפרץ חיפה פונו

בחיפה נערכים לאפשרות של הסלמה משמעותית מצפון שתכלול טילים מאיראן וחיזבאללה. נציג פיקוד העורף עדכן כי רודדו מלאי חומרים מסוכנים המאוחסנים במפרץ חיפה. גורם בעירייה: "כנראה שזה אומר משהו על הסיכוי למלחמה". סגניתו של יונה יהב: "זהו שבוע קריטי, רידוד החומרים מצביע על איום ממשי"

מערכת ice | 
מפרץ חיפה (צילום ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
על רקע כוננות השיא בישראל מפני מתקפת נקם איראנית בעקבות החיסולים בביירות וטהרן, בחיפה נערכים לאפשרות של הסלמה משמעותית מצפון שתכלול טילים מאיראן וחיזבאללה. בחדר המלחמה העירוני נערכה הבוקר (ראשון) ישיבת הערכת מצב ובה השתתפו נציגי העירייה, פיקוד העורף, כיבוי אש והמשטרה.
אם ישיבות קודמות נוהלו על ידי מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, את הישיבה הבוקר ניהל ראש העיר יונה יהב שהשתתף בישיבה עם סגניו. הגופים השונים קיימו סקירה על מצב מפרץ חיפה, ונציג פיקוד העורף עדכן כי רודדו מלאי חומרים מסוכנים המאוחסנים במפרץ חיפה. למרות רידוד החומרים המסוכנים, בפיקוד העורף לא שינו את ההנחיות לתושבים. 
גורם בעירייה מסר לדורון סולומון מ-mynet חיפה: "דרשנו את הפחתת החומרים המסוכנים מפקידו העורף כבר זמן רב, הבקשה שלנו התקבל חלקית ונמסר לנו כי יש צורך מבצעי להמשך פעילות משק הדלק. ועכשיו סוף סוף הבקשה שלנו התקבלה והמפרץ מפחית חומרים מסוכנים. כנראה שזה אומר משהו על הסיכוי למלחמה". 
סגנית ראש העיר שרית גולן: "רידוד החומרים מצביע על איום ממשי. כל ההכנות בוצעו. חיפה חזקה. נעמוד בכל מתקפה. זהו שבוע קריטי ונראה כי חיפה עשויה לספוג טילים. הישמעו להנחיות, הן מצילות חיים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה