נדל"ן ותשתיות

מהפכה בחולון: בהשקעה של 750 מיליון שקל מאות דירות חדשות ייבנו

קבוצות הנדל"ן דן ואדרום, הודיעו על זכייה בשני מכרזים להקמת פרויקטים של פינוי בינוי בחולון, במסגרתם בהשקעה של כ-750 מיליון שקל, ייבנו בשתי שכונות מרכזיות בעיר כ-436 דירות חדשות
מערכת ice |  1
פינוי בינוי בחולון (צילום עמרי רון אדריכלים)
דן נדל"ן ואדרום נדל"ן, פרסמו הבוקר (חמישי), שזכו בשני מכרזי בעלי דירות במסגרתם יהרסו 10 בניינים בשכונות תל גיבורים ורסקו שבחולון ובמקום ייבנו כ-436 יחידות דיור חדשות. על פי הפרטים שנמסרו, צפי ההשקעה בפרויקט הקמת שני פרויקטים של פינוי בינוי בחולון בהיקף של 436 יח"ד בשכונות תל גיבורים ורסקו, בצפי השקעה של כ- 750 מיליוני שקלים.
בפרויקט הראשון, שנמצא ברחוב גאולים שבשכונת רסקו, יפנה מתחם בגודל של כ-4 דונם עם 7 בניינים שנבנו בשנות ה-70 ובהם יש 16 יחידות דיור. במקומם, עתיד לקום פרויקט שכולל 2 מגדלים שיגיעו לגובה של עד 40 קומות, בהם 180 יח"ד חדשות, 700 מ"ר משרדים ו-2,100 מ"ר מסחר. 
הפרויקט השני, ממוקם ברחוב התותחנים שבשכונת תל גיבורים בעיר ובקרוב, יפנו שלושה בניינים שנבנו גם בהם במהלך שנות ה-70 ובמקומם יוקמו 256 יחידות דיור חדשות. הפרויקט, נבנה במסלול רשויות בקידום משותף ביחד עם עיריית חולון. 
רועי דורון, סמנכ"ל בקבוצת דן ומי שאמון על תחום ההתחדשות העירונית בקבוצה, ציין כי: "זוהי בשורה משמעותית לסביבה ולתושבים הוותיקים בעיר חולון, כאשר שני הפרויקטים החשובים הללו, מקדמים התחדשות עירונית עבור התושבים הוותיקים בשכונה, ויביאו להתפתחות ושינוי ללא היכר של האזור. אני בטוח כי האטרקטיביות של פרויקטים אלו הכוללים קרבה למקומות מרכזיים, לעורקי תחבורה ראשיים בעיר, בין היתר לקו הירוק של הרכבת הקלה ולנתיבי איילון ימשכו תושבים חדשים ויביאו לצמיחה אדירה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל מה עם
    בולוס 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיווידנד לבעלי המניות???
    סגור