נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי גבעתיים וליזמים: זה פרויקט הענק שאושר

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של מחוז תל אביב העניקה היתר להקמת מאגר המים החדש לגבעתיים. בעקבות התחזית כי בשנת 2050 גבעתיים תידרש לספק מים ל-130 אלף תושבים, הוחלט להקים מאגר מים נוסף

מערכת ice |  2
גשר גבעתיים (צילום מאיר דקל צילום וידאו)
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של מחוז תל אביב העניקה אמש (ראשון) היתר להקמת מאגר המים החדש לגבעתיים. מאגר המים צפוי להיבנות ברחוב המרי מתחת למצפה השלום ואילו מעליו יוקם שטח הרחבה של המצפור. 
כידוע, בגבעתיים קיים מאגר מים נוסף אשר ממוקם בגבעת קוזלובסקי אשר מכיל  3,000 קוב. ביכולתו של המאגר לספק מים ל-65 אלף תושבים. בעקבות התחזית כי עד שנת 2050 גבעתיים תידרש לספק מים ל-130 אלף תושבים, הוחלט כי יש להקים מאגר מים נוסף.  
המאגר החדש שייבנה ברחוב המרי סמוך למצפור (מצפה השלום) בגבעתיים, צפוי להכיל 9,500 קוב מים. עוד נודע, כי קוטר הבריכה שלו יהיה 42 מטר ועומקו עשוי להגיע לעשרה מטרים. מדובר מהלך חשוב והכרחי עבור תושבי העיר והיזמים, נוכח העובדה כי עד כה סירב תאגיד המים העירוני לחתום על היתרי בנייה נוספים בשל הטענה כי מספר הדירות בגבעתיים עבר את מכסת המים במאגר הקיים. 
בעקבות הסירוב המתמשך של תאגיד המים העירוני לחתום על היתרי בנייה בעיר, נוצר עומס רב בפרויקטי נדל"ן במתחם ההסתדרות. בין חברות הנדל"ן הבולטות שממתינות להיתרי הבנייה הן אאורה, אביב ו-ICR. עיריית גבעתיים ותאגיד ימי גבעתיים אחראים על הקמת מאגר המים והיא אושרה אמש (ראשון) בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עד כמה שידוע לי.המאגר בגבעת קוזלובסקי מיועד לת"א
    אחד העם 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר שבנו את המאגר בשנות השישים ויש צינור מים שעובר ממנו לת"א. מתחת לרחובות מעין ורמב"ם
    סגור
  • 1.
    מאגר פלורואיד חדש בגבעתיים (ל"ת)
    אין קשר 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור