נדל"ן ותשתיות

גבעתיים מתחדשת: היתר בניה בתנאים לפרויקט ההתחדשות העירונית

דוניץ-אלעד בצעד נוסף לקראת מימוש פרויקט ההתחדשות העירונית היוקרתי ברחוב המרי בגבעתיים - התקבל היתר בנייה בתנאים על ידי הועדה המקומית 
מערכת ice | 
דוניץ אלעד גבעתיים (צילום יחצ)
דוניץ - אלעד ממשיכה להתקדם עם פרויקט ההתחדשות העירונית היוקרתי "המרי" בגבעתיים – הועדה המקומית הודיעה כי התקבל לפרויקט היתר בנייה בתנאים, שלב חשוב בדרך להשלמתו של המתחם החדש שיקום ברחובות המרי וניצנה בעיר.
שלב זה מגיע לאחר הבעת האמון החמה של בעלי הדירות בפרויקט וביזם - קבלת 100% חתימות בעלי הזכויות בנובמבר 2022 ואישור התב"ע לפרויקט במרץ 2020. בפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים דני קייזר, ייבנו 4 בניינים חדשניים ואקסקלוסיביים, בני 5 עד 10 קומות בהם 105 יח"ד, באזור המבוקש ביותר בגבעתיים, במעלה גבעה הצופה לנוף מטרופולין תל אביב, באזור פסטורלי ושקט שלא מוצאים כבר באזור המרכז.
במסגרת שלב הפינוי יהרסו 7 בניינים ישנים בהם 42 יח"ד הנפרסים על שטח כולל של 5 דונם ובמקומם יקום המתחם היוקרתי, 4 בניינים המקיפים חצר פנימית ייחודית, שני מועדוני דיירים רחבי ידיים ופיתוח סביבתי ברמה הגבוהה ביותר.
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "פרויקט המרי בגבעתיים הוא פרויקט דגל של דוניץ-אלעד – מתחם יוקרתי וחדשני במיקום מיוחד במינו, המשלב את האורבניות של מטרופולין תל אביב יחד עם השקט של העיר גבעתיים. פרויקט המרי יכלול דירות איכותיות ושטחי ציבור יוצאים מן הכלל והחלטת הועדה למתן היתר בנייה בתנאים לפרויקט היא צעד נוסף בדרך למימושו. נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת לבנות את המתחם ברמה הגבוהה ביותר, תוך הקפדה מופתית על בניית חווית מגורים איכותית ושימת דגש על תכנון דירות מעולות וחיי קהילה עשירים ומגוונים, כפי שאנו עושים עם הפרויקטים של החברה ברחבי הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה