נדל"ן ותשתיות

פרויקט הדיור במרכז הארץ: אלו הזוכים בהנחה

אאורה השלימה את ההגרלה בפרויקט Link ביהוד ומכרה 100 דירות בפרויקט לתושבי העיר. בימים הקרובים יחתמו החוזים עם 100 משפחות שבחרו, עשו הרשמה ושילמו מקדמה כך שזכו להנחה של 10% ממחיר השמאות של דירת 3 חדרים בפרויקט 
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
אאורה מעדכנת כי הושלמה ההגרלה בפרויקט Link ליהוד – הוגרלו 100 משפחות שבחרו, עשו הרשמה ושילמו מקדמה וזכו להנחה של 10% ממחיר השמאות עבור דירות 3 חדרים בפרויקט החל מ-1.98 מיליון שקל – החוזים יחתמו בימים הקרובים. עוד במהלך הרישום להגרלה והביקוש הרב לפרויקט אאורה Link ביהוד, ולאור בקשת העירייה, חברת אאורה השקעות אפשרה גם לבנים ובנות ממשיכים שהוריהם גרים בעיר להשתתף, ע״פ הקריטריונים שקבעה העירייה.
ההגרלה התקיימה בנוכחות מאות מתושבי העיר, נציגי העירייה ועו״ד יעקב אטרקצ׳י, מנכ״ל ובעלים של אאורה. מתחם המגורים הייחודי "אאורה Link", המתוכנן להיבנות כמיקשה אחת, ממוקם בכניסה המזרחית של העיר במתחם הרחוב אשכנזי והעצמאות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 114 יח"ד, אשר במקומן יוקמו שישה בניינים מפוארים בני 13-14 קומות, כ- 1580 מ"ר שטחי מסחר ו- 910 מ"ר מבני ציבור.


(קרדיט: יח"צ)
יעקב אטרקצ׳י, מנכ״ל ובעלים של אאורה ציין: ״פרויקט Link ייחודי לא רק בגלל איכות הבנייה שבו, השטחים הירוקים הנרחבים ושטחי המסחר היוקרתיים, אלא משום שהוא מחבר את כל מה שנחוץ לחיי היום יום בסביבה אורבנית עוטפת. זהו פרויקט שיהפוך את הבית למרכז, ואת המרכז לבית. יש כאן גם התחדשות, גם יוקרה, גם איכות וגם פונקציונליות שכה נדרשת לחיים בעיר מודרנית. אנחנו גאים בפרויקט הזה מאוד, מתחילים בשיווק של מגוון הדירות ומשוכנעים שהוא ישנה את חווית המגורים ביהוד"
אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון, מברך את הזוכים בהגרלה במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת אאורה, ומסר: ״אני מחויב לזוגות הצעירים ביהוד מונוסון״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה