נדל"ן ותשתיות

חברת האנרגיה הישראלית תחת מתקפה: "ספק אם עומד בהוראות החוק"

חברת שתא"א התייחסה לדבריו של המשנה למנכ"ל אדלטק ניב סבר בוועידה הכלכלית של כלכליסט. סבר טען כי הדואופול של חברות הגז פוגע בתחרות השוק, וכי אדלטק לא תאפשר את הרחבת תחנת הכוח דוראד. שתא"א: "התבטאותו חמורה, לא נרתע מהאיומים ונפעל בהתאם לאינטרס הציבורי"
מערכת ice | 
תחנת כוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת שתא"א תוקפת בחריפות הערב (שני) את דבריו של המשנה למנכ"ל אדלטק ניב סבר בוועידה הכלכלית של כלכליסט. "דבריו החמורים של ניב סבר, ספק אם עומדים בהוראות החוק וטוב היה אלמלא נאמרו", אומרים בשתא"א. "אין ביכולתו של אדלסבורג, בעליה של חברת אדלטק, שנגוע בניגוד עניינים חריף לרבות החזקות נוספות במשק החשמל, לטרפד את הרחבתה של תחנת הכח דוראד".
"לא ניתן לנתק את התבטאותו החמורה של המשנה למנכ"ל אדלטק, מפסק הבוררות שקבע כי על אדלסבורג להחזיר לדוראד מאות מליוני שקלים ונמצא בימים אלה בערעור. חברת שתא"א לא תרתע מאיומי אדלטק, תפעל בהתאם לאינטרס הציבורי ולא תאפשר כל פגיעה בו", לשון ההודעה.
בכנס כלכליסט הבוקר טען סבר כי הדואופול של חברות הגז פוגע בתחרות בשוק. לדבריו, אדלטק לא תאפשר את ההרחבה של תחנת דוראד, אחת התחנות המרכזיות עליה נשען משק האנרגיה הישראלי בעתיד, מפני שהתחנה תמנע מאדלטק לפתח תחנות אחרות בהמשך, עם אחזקות גדולות יותר לחברה. 
"חוץ מלהיות הסדר עבודה נוח מאוד ליוצאי משרד האוצר, החשכ"לית לשעבר שמשמשת כיו"ר, שוקי אורן שהיה בעבר או מיכל עבאדי. חוץ מזה, אין הצדקה אמיתית לקיום של הגוף הזה שעיקר האחזקות שלו תחנת כוח פרטית. אתה רוצה לראות יותר תחרות בין יצרנים פרטיים, תאפשר יותר תחרות בין היצרנים הפרטיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה