נדל"ן ותשתיות

מענק של 30 אלף אירו ובית באירו אחד: איטליה בהצעה משוגעת

המעוניינים להשתתף בתוכנית של טוסקנה יכולים לקבל מענק של בין 10,000 ל-30,000 אירו לרכישת בית. אולם, יש מספר תנאים: המעבר חייב להיות לעיירה הררית עם פחות מ-5,000 תושבים. המענק לא יעלה על 50% מעלות הרכישה והשיפוץ של הנכס. ישנן 119 עיירות בטוסקנה העומדות בקריטריונים אלו
מערכת ice |  1
ונציה (צילום shutterstock)
בלב נופיה המרהיבים של טוסקנה, אחד האזורים היפים והמבוקשים באיטליה, מתרחשת מהפכה שקטה. הרשויות האזוריות יצאו ביוזמה מרתקת שעשויה לשנות את חייהם של רבים: תשלום של עד 30,000 אירו למי שיבחר להתיישב באחת מעיירות ההר הקסומות של האזור.
טוסקנה, המפורסמת בגבעותיה הירוקות, כרמיה המשובחים ועריה העתיקות, מציעה כעת הזדמנות נדירה. התוכנית, הנקראת "שהות בהרים 2024", מבקשת להפיח חיים חדשים בעיירות ההרריות הקטנות, שסובלות מירידה באוכלוסייה ומהזדקנותה.

בעשורים האחרונים, רבים מתושבי הכפרים והעיירות הקטנות באיטליה עזבו לטובת הערים הגדולות, בחיפוש אחר הזדמנויות תעסוקה טובות יותר. התוצאה: קהילות מתדלדלות, בתים נטושים, ומרקם חברתי מתפורר. היוזמה החדשה מבקשת לשנות מגמה זו.
המעוניינים להשתתף בתוכנית יכולים לקבל מענק של בין 10,000 ל-30,000 אירו לרכישת בית. אולם, יש מספר תנאים: המעבר חייב להיות לעיירה הררית עם פחות מ-5,000 תושבים. המענק לא יעלה על 50% מעלות הרכישה והשיפוץ של הנכס. ישנן 119 עיירות בטוסקנה העומדות בקריטריונים אלו ואפשר לקנות שם בית באירו אחד ולשפץ אותו כדי להתחיל בחיים החדשים.
סטפניה סקרדי, סגנית הנשיא האזורית של טוסקנה, מדגישה את היופי הייחודי של האזור: "הרי טוסקנה הם טריטוריות של יופי יוצא דופן, עם כפרים שיש לגלות מחדש". התוכנית לא רק מציעה הזדמנות לחיים באחד האזורים היפים באיטליה, אלא גם מאפשרת להשתתף בשימור ובחידוש המורשת התרבותית והאדריכלית של האזור.
בעבר, ראינו יוזמות דומות באיטליה, כמו מכירת בתים ב-1 אירו בלבד בכפרים נטושים. אולם, התוכנית הנוכחית בטוסקנה היא ייחודית בכך שהיא מציעה מענק משמעותי, ולא רק מחיר סמלי לנכס. מעבר להטבה הכלכלית הישירה, התוכנית צפויה להביא להתחדשות כלכלית וחברתית של האזור. היא עשויה למשוך עסקים חדשים, לעודד תיירות, ולחזק את הקהילות המקומיות.
עבור רבים, זוהי הזדמנות של פעם בחיים לחיות את החלום האיטלקי. אם תמיד חלמתם על בית בטוסקנה, זה הזמן לפעול. הרשויות מעודדות מועמדים מרחבי העולם להגיש בקשות ולהיות חלק מהתחייה של אחד האזורים היפים באירופה.
יוזמת "שהות בהרים 2024" היא יותר מסתם תוכנית דיור. היא מייצגת הזדמנות לשינוי חיים, לחיבור עם תרבות עשירה, ולהשתתפות בשימור ובחידוש של מורשת היסטורית. עבור אלו שחולמים על חיים באיטליה, זוהי קריאה לפעולה - הזדמנות להפוך חלום לנכס מוחשי בנוף הקסום של טוסקנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מידע נוסף
    בוחן זהיר 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך אפשר לקבל מידע נוסף ופרטים של אנשי קשר רלבנטיים?
    סגור