נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 400 מיליון שקל: פרויקט הענק של תדהר הראל יוצא לדרך

חברת תדהר הראל מרחיבה את פעילותה: כעת, היא רוכשת ב-90 מיליון שקל, קרקע באזור התעשיה גלילות בו תקים קמפוס תעסוקה מודרני. היקף ההשקעה הכולל של הפרויקט מוערך ב-400 מיליון שקל
מערכת ice | 
תומר אלפסי, סמי בבקוב (צילום עופר חג'יוב,טל שחר, shutterstock)
תדהר הראל מניבים רכשה מחברת פרדס מלשטיין קרקע המשתרעת על שטח של 14 דונם באזור התעשיה גלילות תמורת 90 מיליון שקל, ומקדמת תוכנית להקמת פרויקט לתעסוקה, מסחר ומגורים.
הקרקע שנרכשה, כוללת תוכנית בתוקף להקמת פרויקט שבמרכזו קמפוס תעסוקה מודרני וחדשני שיכלול גם שטחי מסחר בהיקף של 30 אלף מ"ר ובכוונת החברה לקדם תוכנית נוספת להעצמת זכויות למגורים, מסחר ותעסוקה.
אזור התעשיה גלילות הוא אחד מאזורי התעסוקה המתפתחים בגוש דן בעל נגישות גבוהה בהיותו ממוקם על צירי תנועה מרכזיים, נתיבי איילון וכביש 2. בנוסף, מתוכננות תחנת מטרו ותחנת רכבת קרובה בסמיכות למגרש.
מתחם התעסוקה בגלילות, מצוי בפיתוח מואץ והפרויקטים הראשונים, BIG גלילות וקמפוס התעסוקה לחברת סולארג', יסתיימו בחודשים הקרובים ויהוו את הסנוניות הראשונות להקמת מתחם התעסוקה המרכזי בגוש דן.
תומר אלפסי, מנכ"ל חטיבת הייזום והמניבים בקבוצת תדהר, מסר: "גם בימים מורכבים אלה, קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את בניית הארץ ופיתוח התעסוקה בישראל תוך שימת דגש על סטנדרטים גבוהים ובלתי מתפשרים של איכות, חדשנות וקיימות. אנו בטוחים כי הפרויקט החדש, שיוקם על קרקע בגלילות, יוביל להתחדשות האזור וייצר סביבת מסחר, מגורים ותעסוקה חדשנית, ינגיש לציבור מרחבים משותפים איכותיים ויאפשר ללקוחותינו חיים טובים יותר, בטוחים יותר ובריאים יותר".
סמי בבקוב מנהל חטיבת ההשקעות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים, התייחס לרכישה ואמר: "ההסכם של התאגיד המשותף לרכישת הקרקע  וקידום הפרויקט בגלילות הוא דוגמא קלאסית ליתרון המשמעותי בשותפות של חברות חזקות ומקצועיות במשק. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם תדהר, קבוצת נדל"ן ובנייה מובילה בעלת ניסיון נרחב בישראל ובטוחים כי הצלחת המיזם תאפשר להשיג תשואה יציבה ונאה לטובת העמיתים והמבוטחים של הראל".
בבקוב, המשיך בדבריו וציין: "הכניסה למיזם הינה חלק משרשרת עסקאות שמבצע מערך הנדל"ן של הראל לאורך השנים האחרונות, הנובע מהשאיפה להגביר את הנוכחות באפיקי השקעה בעלי תשואה ריאלית תחרותית. השקעה זאת מצטרפת לתיק נכסי נדל"ן איכותי ומגוון שמטרתו להעניק לחסכון הארוך טווח עוגן תשואתי ויציב".   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה