נדל"ן ותשתיות

פרויקט דירה בהנחה בכפר סבא יוצא לדרך: קרקע במחיר שובק שוק

קבוצת שבירו זכתה במכרז של לתוכנית "מחיר למשתכן" לבנייה של 141 יחידות דיור, מסחר ותעסוקה באזור קריית הצעירים שבצפון כפר סבא
מערכת ice | 
קרית הצעירים כפר סבא (צילום קרית הצעירים כפר סבא)
קבוצת הנדל"ן והבנייה שבירו, שבנתה בשנים האחרונות למעלה מאלף יחידות דיור בשכונה הירוקה והקניון בכפר סבא, שבה לפעילות בעיר הוותיקה לאחר שבשבוע שעבר זכתה הקבוצה במכרז של תוכנית "מחיר למשתכן" לבנייה של 141 יחידות דיור, מסחר ותעסוקה באזור קריית הצעירים שבצפון כפר סבא. מתוך הדירות החדשות, 20% יוצעו למכירה בשוק החופשי, כך הודיעה היום (שני) קבוצת שבירו.
קריית הצעירים היא שכונה חדשה בכפר סבא, הממוקמת בצפון העיר ומיועדת למגורי צעירים וזוגות צעירים. השכונה החדשה תכלול מגוון מבנים ציבוריים, שטחים ירוקים ומתקני ספורט ופנאי. מטרת השכונה היא להנגיש דיור במחירים שפויים לאוכלוסיות צעירות ולתרום לצמיחה הדמוגרפית של כפר סבא.
שווי קרקע ליחידת דיור בשכונה הירוקה בכפר סבא עומד על כ-750 אלף שקל. קבוצת שבירו מסרה כי היא צופה שתתחיל את הבנייה בפרויקט בו זכתה בתוך מספר חודשים, זאת במטרה להשלים את הפרויקט בתוך כשנתיים וחצי. עד היום מכרה קבוצת שבירו בכפר סבא מעל 1500 דירות והיא מחזיקה בשליטה של בקניון כפר סבא הירוקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה