נדל"ן ותשתיות

אגמון טבעי ושדרוג מערך הניקוז: פרויקט הנדל"ן שכבש את גוש דן

עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלו תכנון להרחבת בריכת החורף בצפון העיר. הפיתוח המתוכנן מתמקד בשטח המשתרע על פני 180 דונם, מצפון לתוואי פסי הרכבת ומדרום לכביש הגישה לבית העלמין ירקון. הוא כולל הקמת אגמון ובו מופע מים במשך כל השנה, שדרוג מערך הניקוז ועוד
מערכת ice | 
רמי גרינברג (צילום פלאש 90/ רועי עלימה)
עיריית פתח תקווה מקדמת בימים אלו את התכנון להרחבת בריכת החורף בצפון העיר, כחלק מפיתוח הפארק המטרופוליני בירקון שצפוי להתפרס על פני שטח של 10,000 דונם. לאורך השנים האחרונות העירייה הקימה את מבואות הכניסה לאזור הפארק, לצד הקמת יער השירים ובריכת החורף, אשר הכניסה אליהם מרחוב בן חור.
על פי העירייה, הפיתוח המתוכנן מתמקד בשטח המשתרע על פני 180 דונם, מצפון לתוואי פסי הרכבת ומדרום לכביש הגישה לבית העלמין ירקון. הפיתוח כולל הקמת אגמון ובו מופע מים במשך כל השנה, שדרוג מערך הניקוז, טיפול בהשבת מיני הצומח והחי שבו ושימור אגן ההיקוות, יישתלו עצים מקומיים ועצי בוסתן, זריעת פרחי בר והטמנת פקעות של צומח מקומי בשיתוף הקהילה, יסללו שבילי אופניים ונקודות תצפית ושהייה בסמוך לאגמון.
“אנו ממשיכים בפיתוח הפארק המטרופוליני בירקון ובמסגרת זו אנו מקדמים בימים אלו את הרחבת בריכת החורף הקיימת והנגשת האיזור לציבור לטובת פעילויות פנאי וחשיפת הטבע העירוני", מסר ראש העירייה רמי גרינברג. "במקביל, אנחנו מקדמים את פרוייקט גאון הירקון, והנחלים הסמוכים, פיתוח שבילים ומבואות שיחברו את שכונות המגורים למרחב הפתוח ולירקון ועוד. פרוייקטים אלו מהווים כבר היום מוקדי בילוי ופנאי משמעותיים ומוקד משיכה למבקרים רבים וחובבי טבע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה