נדל"ן ותשתיות

בשווי של 36 מיליון שקל: זה פרויקט הענק של קרסו נדל"ן וRAY-TLV

קרסו נדל"ן חוברת לקבוצת RAY-TLV במסגרת פרויקט מגורים חדש אשר יוקם במתחם השוק הבריטי בתל אביב. בנוסף, קבוצת RAY-TLV הודיעה כי חתמה על הסכם מכר עם חברת קרסו נדל"ן בפרויקט הרצל תל אביב ובמסגרתו הראשונה תמכור 50% ממניותיה בפרויקט לחברת הנדל"ן המניב

מערכת ice | 
מייסדי RAY TLV (צילום עופר חגיוב)
לאחר שבסוף חודש מרץ נודע כי חברת קרסו נדל"ן תרכוש עם חברת פרופדו את מניות קבוצת יושפה, היום (חמישי) חברת הנדל"ן המניב מדווחת כי היא חוברת לקבוצת RAY-TLV בפרויקט השוק הבריטי בתל אביב.
במסגרת המהלך המיוחד, השתיים ישתפו פעולה לצורך ייזום והוצאתו לפועל של פרויקט מתחם השוק הבריטי אשר ממוקם בתל אביב, כאשר כל צד יחזיק במחצית מהזכויות (50%).
מדובר בפרויקט נדל"ן יוקרתי, נוכח העובדה כי שוויו לא עולה מ-36 מיליון שקל. לטענת קבוצת RAY-TLV, המתמחה ברכישה והשבחה של קרקעות ונכסים מורכבים בתל אביב, הפרויקט החדש כולל בניין מגורים בן 11 קומות עם למעלה מ-100 יחידות דיור.
בנוסך לשיתוף הפעולה הראשון בפרויקט הנדל"ן, קבוצת RAY-TLV חתמה עם קרסו נדל"ן על הסכם מכר ובמסגרתו הראשונה תמכור 50% מזכויותיה בפרויקט הרצל בתל אביב לחברת הנדל"ן המניב. היקף עסקת הנדל"ן הינו בסך 18.3 מיליון שקל.
אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי קבוצת RAY TLV:  ״השותפות עם קרסו נדל״ן, חברה מקצועית וותיקה, היא צעד משלים ואסטרטגי לפרויקט מורכב זה. שילוב היכולות של החברות, צפוי להצמיח פרויקט ייחודי במתחם שחיכה הרבה שנים ליוזמה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה