נדל"ן ותשתיות

ענקית הנדל"ן קורסת: הכריזה על פשיטת רגל בגלל חובות ענק

העתירה מזהה לפחות 30 חייבים בעלי התביעות הלא מובטחות הגדולות ביותר נגד ענקית הבנייה האמריקאית זכרי הולדינגס בסך 306,850,418 דולר. התביעה הגדולה ביותר, 133 מיליון דולר, מגיעה מ-Sunbelt Rentals Inc. 
מערכת ice | 
אבטלה (צילום vecteezy)
חברת הענק Zachry Holdings מסן אנטוניו המפקחת על פרויקטי הבנייה וההנדסה ובנתה את מלון הילטון פאלאסיו דל ריו, הגישה בקשה לפשיטת רגל תוך ציון בעיות עם פרויקט גז טבעי שלקחה על עצמה. החברה ו-20 חברות בנות אחרות שלה הגישו מרצון פשיטת רגל.
העתירה מזהה לפחות 30 חייבים בעלי התביעות הלא מובטחות הגדולות ביותר נגד זכרי הולדינגס בסך 306,850,418 דולר. התביעה הגדולה ביותר, 133 מיליון דולר, מגיעה מ-Sunbelt Rentals Inc. 

מוחסין מגאג'י, שינסה להוביל ארגון מחדש של זכרי אחזקות, אמר בהצהרה נפרדת שהוגשה גם לבית המשפט ביום שלישי כי "התוצאה של מצוקה כלכלית" נגרמת על ידי פרויקט גז נוזלי גדול ב-Sabine Pass שהוענק ל-Zachry Industrial ב-2019 על ידי Golden Pass LNG Terminal LLC.
"כקבלן הראשי של הפרויקט, ניווטנו באתגרים ושיבושים משמעותיים שנבעו תחילה ממגיפת הקורונה ולאחרונה, סוגיות גיאופוליטיות בינלאומיות", אומר ג'ון ב. זקרי, יו"ר ומנכ"ל, בהודעה לעיתונות. "ההפרעות הבלתי צפויות הללו הביאו ללחץ כספי משמעותי תוך עמידה ביעדים ושמירה על הפרויקט מאויש כראוי". 
Zachry Holdings נמצאת תחת קבוצת Zachry, שחברת האם שלה נוסדה בשנת 1924 על ידי H.B. זכרי בתור ח.ב. חברת זכרי, לפי האתר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה