נדל"ן ותשתיות

אינטל משתפת פעולה עם חברת ההסעות: המהלך המפתיע של השתיים

חברת ההסעות מאיה תור השיקה השבוע את האוטובוסים החדשים במפעל אינטל הממוקם בקריית גת. במסגרת שיתוף הפעולה של המפעל אינטל עם חברת ההסעות, יוענק שירות 24/7 הכולל מיטב הטכנולוגיה המתקדמת

מערכת ice | 
אוטובוס מאיה תור (צילום שוקה כהן)
מאיה תור, חברת ההסעות המובילה בישראל המתמחה בהסעות עובדים ומתן שירותי הסעות בכל רחבי הארץ, החלה בשיתוף פעולה עם חברת אינטל העולמית. במסגרת שיתוף הפעולה המדובר, השבוע התקיים טקס חניכת האוטובוסים החדשים במפעל אינטל בקריית גת. באירוע נכחו, בין היתר, יועד סרוסי מנכ״ל מאיה תור ואורן כהן אשר משמש כמנהל מפעל אינטל בקריית גת וסגן נשיא אינטל העולמית.
לטובת המפעל אינטל, פועל צי ייחודי של 45 רכבי הסעות וכ-60 נהגים. מדובר במתן שירות הפועל 24/7 עם מיטב הטכנולוגיה המתקדמת הכוללת מערכות בטיחות ברכבים, אופטימיזציה למסלולים, אפליקציות לנוסעים ועוד. לטענת משתפות הפעולה, האוטובוסים נבחרו והוזמנו בהתאמה מלאה ללקוח ולטובת רווחת עובדי אינטל.
 



מלבד השירות החדש שמציעה חברת ההסעות מאיה תור לנוסעים, בחודש יולי האחרון דווח כי זו מעניקה תמריצים כספיים לעובדיה. על הפי הדיווח, ההסתדרות, נציגות העובדים וההנהלה חתמו על הסכם קיבוצי ראשון בחברת ההיסעים "מאיה תור".

ההסכם משפר משמעותית את תנאי העבודה בחברה המתמחה בהסעות לתלמידים, למוסדות, לטיולים, והוא יחול על כ-280 נהגים. כחלק מההסכם שיהיה בתוקף בשנה וחצי הקרובות, נקבע כי שכר הנהגים בחברה יעלה, יינתנו תמריצים שונים ויחול שיפור בדמי האש"ל. בנוסף לכך הוסכם על מנגנון יישוב חילוקי דעות.

בתמונה: מנכ"ל מאיה תורן וסגן נשיא אינטל העולמית  (צילום: שוקה כהן)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה