יח"צ

2 תקציבים חדשים בארגז של רייבנבך: קבוצת 'הארגז' וחברת 'דיזנגוף סחר'

מדובר בפעם הראשונה שבה 'הארגז' שוכרת את שירותיו של משרד יחסי ציבור. הדבר נעשה לרגל השקת ליין האוטובוס 'מטרונית' שיפעל באזור חיפה והקריות
דפנה פלס |  2
2 תקציבים חדשים התקבלו במשרדה של דניאלה רייבנבך - תקציב היח\"צ של חברת \'דיזנגוף סחר\' וזה של קבוצת \'הארגז\' - כך נודע לאייס. באשר ל\'הארגז\', זוהי הפעם הראשונה שהקבוצה שוכרת את שירותיו של משרד לייעוץ תקשורת.
הטריגר לתחילת שיתוף הפעולה בין רייבנבך לקבוצה הוא השקת ליין האוטובוסים \'מטרונית\' באזור חיפה והקריות. מדובר באוטובוס שנוסע על כביש ולא על מסילת רכבת ושצפוי לפעול בשלושה קווים - הראשון מצפון הקריות למרכזית חוף הכרמל, השני מקרית אתא למרכזית בת גלים והשלישי מקרית ים וקריית חיים להדר הכרמל.
דניאלה רייבנבך: \"כמשרד שעובד עם קבוצת \'קרסו\', יבואנית \'רנו\', \'ניסאן\' ו\'אינפיניטי\', אנחנו שמחים להיכנס גם לנושא האוטובוסים. מצד אחד, הכתבים שמולם נעבוד בעניין הם אותם כתבים ומצד שני, מדובר בתחום שונה לחלוטין. מבחינתנו מדובר באתגר\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הארגז הולך להשאר בארגז
    מישהו 11/2011/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו בטח ... הם משלמים לה גרושים על השירות והיא תמשיך לעשות פפארצי מזוייף ולחשוב שזה יחצ . נו באמת
    סגור
  • 1.
    עובדת בחינם
    אחד שיודע 11/2011/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הרי אוהבת לעבוד בחינם ולקבל לקוחות חדשים עם ריטיינר של שקל וחצי .... הטיפול בלקוחות אצלה כמו שוק בשר . לא מקצועית בכלל מזלה שיש לה עובדים איכותיים.
    סגור