מינויים

עמותת "גדולים מהחיים" מכריזה: זה מנהל מחלקת השיווק החדש

עמותת "גדולים מהחיים" הודיעה על מינויו של אלון גרינוולד כמנהל מחלקת השיווק החדש. אפרת ליכטמן, מנכ"לית העמותה: "אנו בטוחים שהוא ימשיך להוביל אותנו לשיאים חדשים"

מערכת ice |  1
אלון גרינוולד (צילום יוסי מסה)
היום (שלישי), הודיעה עמותת "גדולים מהחיים" על מינויו של אלון גרינוולד כמנהל מחלקת השיווק. לגרינוולד, עבר של 4 שנים בעמותה הפועלת למען ילדי ישראל החולים במחלת הסרטן.
לאורך השנים, קידם גרינוולד מספר תחומים ומהלכים בעמותה, החל מקמפיין השגרירים שהביא לגיוס של 3 מיליון שקלים, הארת מבנים ברחבי הארץ לציון חודש מודעות לסרטן בקרב ילדים ועד לשיתופי פעולה וחיבורים חדשים עם ארגונים וחברות מהמובילות במשק.
אפרת ליכטמן, מנכ"לית 'גדולים מהחיים', בירכה על המינוי החדש: "גרינוולד הוא אחד העובדים המסורים והמובילים של העמותה כבר 4 שנים. העמותה כולה עומדת מאחורי המינוי של אלון שמוביל מהלכים רבים ומוצלחים בעמותה לאורך השנים".
ליכטמן המשיכה בדברי השבח וציינה: "אלון הוא חלק מעמודי התווך של העמותה ואנו בטוחים שהוא ימשיך להוביל אותנו לשיאים חדשים". כידוע, עמותת 'גדולים מהחיים' היא העמותה המובילה בישראל בתחום הסרטן בקרב ילדים. אותה עמותה, הוקמה בשנת 2000 על ידי הורים שילדיהם סובלים ממחלת הסרטן במטרה לסייע לשיפור חייהם ללא הבדל דת, גזע, מין לאום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    שושי 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחירה מוצלחת ביותר??????????????????
    סגור